קושירגיל
מוכן ב18 דק.
מנות4
ציון בריאות6
מגזין

שרימפס שום באחה

שרימפס שום באחה
שרימפס שום באחה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 24 גרם חלבון 7 גרם של שומן, וסך הכל 191 קלוריות. ואינו מכיל גלוטן, מתכון pescatarian מגישה 4 . גשו לסופר וקנו חמאה, שרימפס, בצל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 18 דקות. מתכונים דומים: טאקו שרימפס באחה, באחה שרימפס בגריל פיצה, ו

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
ממיסים את החמאה במחבת בינונית על חום בינוני. מתבלים את השרימפס במלח ופלפל, לפי הטעם. לבשל במשך כ 4 דקות עד מבושל כמעט באופן מלא. באמצעות כפית מחוררת, להעביר את השרימפס לצלחת לאוהל אותו בנייר כסף.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חמאהחמאה
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
מחבתמחבת
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
3
מוסיפים את הבצל והשום ומבשלים עד הבצל שקוף, כ 6 דקות. מערבבים את היין ומביאים לרתיחה, מגרדים את החלקים החומים בתחתית המחבת. להרתיח במשך 1 דקה. מערבבים את מיץ לימון ופטרוזיליה. להחזיר את השרימפס למחבת ולזרוק למעיל עם רוטב ולהמשיך לבשל עד השרימפס מבושלים במלואם, על 1 דקות. מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לייםמיץ ליים
פטרוזיליהפטרוזיליה
שוםשום
שרימפסשרימפס
בצלבצל
רוטברוטב
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מעבירים את השרימפס למגש ומגישים לבד או עם אורז לבן, אם תרצה בכך.
מרכיבים שתצטרך
אורז לבןאורז לבן
שרימפסשרימפס

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות יין פינו גרי. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 24 דולר לבקבוק.
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי הוא זהב חיוור עם רמזים של ירוק. בציר 2013 הוא סגנון יבש עם ניחוחות פרחוניים וקמצוץ אננס בשל. החיך חושף אגס שלוק ותפוז דם, ומסיים בנגיעה של הדרים, מרקם טוב ותחושת פה עשירה.