קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות15
מגזין

תבשיל אטריות טונה

תבשיל אטריות טונה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל תבשיל אטריות טונה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 846 קלוריות, 38 גרם חלבון ו 45 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. 5 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה מושלם עבור סתיו. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לך פירורי לחם חיטה עם, אטריות ביצה, גבינת צ'דר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. נסו תבשיל טונה עם אטריות 2.0, תבשיל אטריות טונה, ו תבשיל אטריות טונה (מתכונים דומים).

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמאה, נמסהחמאה, נמסה425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תירס, סחוט, או 1 אפונה קפואה כוסתירס, סחוט, או 1 אפונה קפואה כוס305אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קרם מרוכז של מרק פטריותקרם מרוכז של מרק פטריות7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאטריות ביצים לא מבושלות או פסטה אחרתאטריות ביצים לא מבושלות או פסטה אחרת1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאו בצל מטוגן צרפתיאו בצל מטוגן צרפתי0(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)טונה קלה, מנוקזתטונה קלה, מנוקזת1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאו צ'יפס מרוסקאו צ'יפס מרוסק0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר גרוסה, מחולקתגבינת צ'דר גרוסה, מחולקת1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם לבן רך או חיטה מעורבבים עםפירורי לחם לבן רך או חיטה מעורבבים עם

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

ניתן לזווג טונה עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. מרלו עמק אלכסנדר מטנזאס עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
צבע סגול בינוני. טעמים של שזיף satsuma, שוקולד מריר מכוסה פטל, וניחוחות allspice בעיקר. על החיך, זה מרלו קלאסי עם ריכוז טוב. הוא מלוח ובינוני בעל טאנינים קטיפתי. עוגת דובדבנים תוצרת בית טארט וניחוחות עץ סנדל נתפסים בקלות בעת טעימות.