קושימומחה
מוכן ב3 שעות
מנות12
ציון בריאות49
מגזין

תבשיל בקר ירקות מתובל

תבשיל בקר ירקות מתובל
צריך מנה עיקרית ללא חלב? תבשיל בקר ירקות מלוח יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מנה אחת מכילה 331 קלוריות, 35 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן. מתכון זה משמש 12. המתכון הזה מכסה 28% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכלמתכונים יש 1 אוהדים. סתיו יהיה מיוחד עוד יותר עם המתכון הזה. גשו לסופר וקנו מלח, שום, קמח, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בתפוחי האדמה תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם לחמניות בטטות כמו קינוח. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 3 שעות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 76%. הציון הזה די טוב. נסו תבשיל בקר ירקות מתובל, תבשיל ירקות מתובל, ו תבשיל בקר מתובל עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מחממים מחבת גדולה או תנור הולנדי על אש בינונית; מבשלים ומערבבים תבשיל בקר בשר ורוטב איטלקי עד שהבשר משחים באופן אחיד, כ -5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב איטלקירוטב איטלקי
תבשיל בשר בקרתבשיל בשר בקר
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
מחבתמחבת
2
מוסיפים למחבת 2 כוסות מים, חמין בקר, קוביות עגבניות, מרק בקר, רוטב עגבניות, שום, עלה דפנה, מלח, אורגנו ופלפל; מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש לבינונית-נמוכה, מכסים ומבשלים עד שהבשר רך, בערך 1 1/2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
מרק בשרמרק בשר
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
מרק בשרמרק בשר
עלי דפנהעלי דפנה
עגבנייהעגבנייה
אורגנואורגנו
שוםשום
פלפלפלפל
מיםמים
בשרבשר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מניחים תפוחי אדמה, גזר, פלפל ובצל בתבשיל; מכסים ומבשלים על אש בינונית-נמוכה עד שהירקות רכים, כ-45 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
ירקירק
תפוח אדמהתפוח אדמה
גזרגזר
בצלבצל
תבשילתבשיל
4
שלב קמח ומים קרים בקערה קטנה; מערבבים לתערובת אחידה. מערבבים את תערובת הקמח לתבשיל, מביאים לרתיחה; מבשלים ומערבבים עד שהתבשיל מסמיך, כ -2 דקות. מחק עלה דפנה לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיםמים
תבשילתבשיל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה