קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

תבשיל דגים בקארי אדום עם Rau Ram

תבשיל דגים בקארי אדום עם Rau Ram
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל תבשיל דגים בקארי אדום עם ראו ראם. מנה אחת מכילה 360 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 26 גרם שומן. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון ידידותי fodmap מגישה 4 . גשו לסופר וקנו ממרח קארי, נבטי שעועית מונג, סוכר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המיץ של סיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מיץ חמוציות-מיץ תפוזים ברד כקינוח. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 30 דקות. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. נסו תבשיל דגים בקארי אדום תאילנדי, קארי אדום תאילנדי עם ירקות, ו תבשיל בטטה עדשים אדום בסיר אחד (מתכונים דומים).

הוראות

1
מרק לטאטא, חלב קוקוס, ולהדביק קארי יחד 4 qt. חשיש.
מרכיבים שתצטרך
חלב קוקוסחלב קוקוס
משחת קארימשחת קארי
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
סירסיר
2
חום מעל חום גבוה עד לרתיחה.
3
מוסיפים ג ' ינג ' ר, סוכר ומיץ ליים, ואז מפחיתים את החום לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לייםמיץ ליים
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
סוכרסוכר
4
להוסיף ראם ראם נבטים ומבשלים 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
נבטיםנבטים
5
הסר מהחום ולהוסיף פירות ים. מערבבים בעדינות לשלב ולתת שיורית חום לבשל דגים עד אטום, 3 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מאכלי יםמאכלי ים
דגיםדגים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. הפינו גריג ' יו אספרטו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
אספרטו פינו גריג ' יו.
אספרטו פינו גריג ' יו.
צבע קש מבריק עם השתקפויות של זהב. פריך ונקי עם אף עדין של פרח כתום ורד בר עם משמש, אפרסק לבן קליפת תפוז. פריך, יבש ומובנה היטב עם תפוח זהוב והדרים.מגוון להפליא. מצוין כאפרטיב וההשלמה המושלמת למתאבנים קלים, סלטים, עוף בגריל ופירות ים טריים. תהנה מקורר היטב.