קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות59
מגזין

תבשיל דגים כוסברה דרום-מערבי

תבשיל דגים כוסברה דרום-מערבי
תבשיל הדגים של דרום מערב כוסברה לוקח מסביב 45 דקות מההתחלה ועד הסוף. במנה עיקרית זו יש 389 קלוריות, 39 גרם חלבון ו 7g של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. גשו לסופר וקנו בצל, שיני שום, שמן זית, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב היין הלבן היבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט קפוא יין לבן כקינוח. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. עם כפית ציון של 78% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: תבשיל דגים כוסברה, סלט מערב עם רוטב כוסברה, ו אגרול דרום מערב עם כוסברה סיד פסטו.

הוראות

1
שמן חום בתנור הולנדי גדול מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מוסיפים בצל, גזר, סלרי, שום, jalapeo למחבת; מטגנים 5 דקות או עד למכרז. מערבבים במרק, תפוחי אדמה, יין, כוסברה, ועגבניות; מביאים לרתיחה. להפחית את החום, ומבשלים 15 דקות או עד תפוחי אדמה הוא רך.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
מוסיפים דגים ושרימפס; מבשלים 5 דקות נוספות או עד שהדגים והשרימפס נעשים. מצקת 2 1/2 תבשיל כוסות לתוך כל אחד 4 קערות; לשרת עם פלחי סיד.
מרכיבים שתצטרך
סיד טריזסיד טריז
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
תבשילתבשיל
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
מצקתמצקת
4
מקשטים עם עלי כוסברה, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית

מרכיבים

425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות מרוסקות, לא מצוחצחותעגבניות מרוסקות, לא מצוחצחות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1/4 אינץ ' עבה) פרוסות גזר(1/4 אינץ ' עבה) פרוסות גזר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1/4 אינץ ' עבה) פרוסות סלרי(1/4 אינץ ' עבה) פרוסות סלרי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף נטול שומן ופחות נתרןמרק עוף נטול שומן ופחות נתרן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה3שיני שום, טחוןשיני שום, טחון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)הליבוט, חתוך לחתיכות בגודל ביסהליבוט, חתוך לחתיכות בגודל ביס1פלפל חריף, פרוספלפל חריף, פרוס4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלחי לייםפלחי ליים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס קלופים ומוגדרים גדוליםשרימפס קלופים ומוגדרים גדולים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזהב יוקון בקוביות או תפוח אדמה אדוםזהב יוקון בקוביות או תפוח אדמה אדום

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. הגיפט של קאת 'י לי גיפורד פינו גריג' יו עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
GIFFT by Kathie Lee Gifford Pinot Grigio
GIFFT by Kathie Lee Gifford Pinot Grigio
Gifft פינו גריג ' יו פורץ עם אגס תוסס ופירות טרופיים, מאוזן בחומציות חדה ורעננות מעודנת באלגנטיות. היין מציע ניחוחות פרי והדרים מאבן בשלה, ומציג טעמים של מלון, נקטרינה ולימון מאיר, המסיימים קלילים ומרעננים.