קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות59
מגזין

תבשיל דגים קל מהיר

תבשיל דגים קל מהיר
זה הביא לך על ידי מתכונים פשוט. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 30 דקות. זה יהיה להיט בחג החורף שלך. אם יש לך טימין, בצל, שיני שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, , וזה רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : מולה דגים קלה (דרום הודי בסגנון תבשיל דגים עם קוקוס), טאקו דגים מהיר וקל, ו פרמזן ממש קל מהיר-עוף שום (או דגים).

הוראות

1
מחממים שמן זית בסיר עבה גדול מעל חום בינוני-גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים בצל ומטגנים 4 דקות, מוסיפים את השום ומבשלים עוד דקה.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
3
מוסיפים פטרוזיליה ומערבבים 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
4
מוסיפים עגבניות ורסק עגבניות, ומבשלים בעדינות במשך 10 דקות בערך.
מרכיבים שתצטרך
רסק עגבניותרסק עגבניות
עגבנייהעגבנייה
5
מוסיפים מיץ צדפות, יין לבן יבש ודגים. מביאים לרתיחה ומבשלים עד הדג מבושל דרך פתיתים בקלות בנפרד, על 3 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
יין לבן יבשיין לבן יבש
מיץ צדפותמיץ צדפות
דגיםדגים
6
להוסיף תיבול (אורגנו, טימין, טבסקו).
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
אורגנואורגנו
רוטב טבסקורוטב טבסקו
טימיןטימין
7
מוסיפים מלח ופלפל לפי הטעם. מצקת לתוך קערות ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מצקתמצקת
8
נהדר מוגש עם לחם פריך לטבילה במרק תבשיל הדגים.
מרכיבים שתצטרך
לחם פריךלחם פריך
תבשיל דגיםתבשיל דגים
מרקמרק

מרכיבים

6(חוֹרֶף)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל בינוני, קצוץ (אודותבצל בינוני, קצוץ (אודות3largesשיני שום, טחוןשיני שום, טחון1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה, קצוצהפטרוזיליה טרייה, קצוצה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות קצוץ טרי (על 1 עגבניות בינוניות) או 1 14 אונקיה יכול של עגבניות שלמות או כתוש עם המיצים שלהםעגבניות קצוץ טרי (על 1 עגבניות בינוניות) או 1 14 אונקיה יכול של עגבניות שלמות או כתוש עם המיצים שלהם2(יכול להיות או להרחיק)רסק עגבניות (אופציונלי)רסק עגבניות (אופציונלי)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מיץ צדפות (או מלאי רכיכות)מיץ צדפות (או מלאי רכיכות)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבש (כמו סוביניון בלאן)יין לבן יבש (כמו סוביניון בלאן)680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה דגים (להשתמש דג לבן מוצק כגון הליבוט, בקלה, סנאפר אדום, או בס ים), לחתוך לחתיכות 2 אינץפילה דגים (להשתמש דג לבן מוצק כגון הליבוט, בקלה, סנאפר אדום, או בס ים), לחתוך לחתיכות 2 אינץ1צביטהקמצוץ אורגנו יבשקמצוץ אורגנו יבש1צביטהקורנית יבשהקורנית יבשה0(יכול להיות או להרחיק)רוטב טבסקו (או יותר לפי הטעם)רוטב טבסקו (או יותר לפי הטעם)1WES E אומנויות השפה האנגליתפלפל שחור טחון טרי לפי הטעםפלפל שחור טחון טרי לפי הטעם1WES E אומנויות השפה האנגליתמלח לפי הטעםמלח לפי הטעם

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. ה-Zind-Humbrecht Clos Windsbuhl Vendange Tardive Pinot Gris עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 99 דולר לבקבוק.
Zind-Humbrecht Clos Windsbuhl Vendange Tardive פינו גריס
Zind-Humbrecht Clos Windsbuhl Vendange Tardive פינו גריס