קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 20 דק.
מנות6
ציון בריאות8
מגזין

תבשיל דרום מערבי

תבשיל דרום מערבי
תבשיל דרום מערבי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 416 קלוריות, 21 גרם חלבון, ו 29 גרם שומן. מתכון זה משמש 6. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. אם יש לך בצל, אבקת שום, כמון טחון ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 6 שעות ו -20 דקות. עם כפית ציון 37%, המנה הזו די גרועה. מתכונים דומים: תבשיל דרום מערבי דו-שלבי, סיר תבשיל דרום מערבי, ו תבשיל עוף דרום מערבי.

הוראות

1
במחבת גדולה על אש בינונית-גבוהה, חזיר חום בשמן.
מרכיבים שתצטרך
2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מוסיפים בצל; מבשלים ומערבבים עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
העברה ל-3 קו-טי. סיר איטי; מוסיפים את שאר החומרים. מכסים ומבשלים על נמוך 6-7 שעות או עד שהבשר רך.
מרכיבים שתצטרך
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים

יין מומלץ: קברנה סוביניון, שבלי, Malbec

קברנה סוביניון, שאבלי ומלבק הם בחירה מצוינת לתבשיל. יינות אדומים מלאים כמו מלבק וקברנה סוביניון הם הליווי המושלם לתבשיל בקר. תבשיל דגים כנראה דורש יין לבן, כמו שאבלי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא עדן קניון כרמים" ן " קברנה סוביניון. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 49 דולר.
עדן קניון כרמים
עדן קניון כרמים" ן " קברנה סוביניון
מדליית ארד-תחרות היין סן פרנסיסקו כרוניקל 2011. האחוזה קברנה סוביניון משנת 2007 היא בציר משמח. עונת הגידול הניבה את העורות העבים והטעימים ביותר שגידלנו אי פעם. עור העורב שלה חזק ומורכב, חושף סגנון נשי, גוף בינוני וטעמים צפופים של אוכמניות טריות, שוקולד, דומדמניות, קינמון, סיגליות וציפורן. הבציר הזה התיישן במשך 24 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי. הייצור הקטן שלנו, יינות בעבודת יד מיוצרים עם התערבות מינימלית, המשקף את ההשפעה המלאה של הכרם שלנו בתהליך היין. כרם האחוזה שלנו מייצר ענבים בעלי תפוקה נמוכה ואיכותיים שנמעכים ונטועים תוך דקות מרגע הקטיף. אנו מייצרים כ -2,000 מקרים בשנה של יינות עקביים, מאוזנים, דלי סולפיטים, טבעוניים, נטולי גלוטן, לא מהונדסים גנטית וידידותיים לטבע.