קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 20 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

תבשיל הודו מרוקאי מבושל איטי

תבשיל הודו מרוקאי מבושל איטי
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית ללא חלב? תבשיל הודו מרוקאי מבושל איטי יכול להיות מתכון מרהיב לנסות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 3173 קלוריות, 199 גרם חלבון ו 109 גרם שומן. 24 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם בצל, חומוס, עגבניות משומרוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב משמשים מיובשים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,המהפך האולטימטיבי: פודינג לחם וחמאה כקינוח. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. זמן הכנת המתכון כ 6 שעות ו-20 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular גדול של 97%. מתכונים דומים: תבשיל צמחוני מרוקאי מבושל איטי, תבשיל חומוס מרוקאי מבושל איטי, ו תבשיל בשר מרוקאי מבושל איטי.

הוראות

1
שלב את allspice ו 3 כפיות מלח בקערה קטנה. עונת ירכיים טורקיה עם חצי תערובת מלח בבישול איטי 5 ליטר.
מרכיבים שתצטרך
ירך טורקיהירך טורקיה
1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
קערהקערה
2
לזרוק את הסקווש, חומוס, עגבניות, משמשים, צימוקים, גזר, בצל וצ ' ילי עם מלח מתובל הנותרים.
מרכיבים שתצטרך
חומוסחומוס
משמשמשמש
עגבנייהעגבנייה
גזרגזר
צימוקיםצימוקים
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
בצלבצל
סקוושסקווש
מלחמלח
3
יוצקים את הירקות על טורקיה (התנור יהיה מלא; לארגן את התערובת כך המכסה מתאים). מכסים ומבשלים על גבוה במשך 6 שעות או על נמוך במשך 7 עד 8 שעות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
טורקיה כולהטורקיה כולה
4
כפית את הירקות ואת מרק לתוך קערות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
הסר וזרוק את עצמות טורקיה ומניח את הבשר על גבי הירקות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
טורקיה כולהטורקיה כולה
בשרבשר
6
מיץ לימון; דופק עם כוסברה, פטרוזיליה, שום, כמון ו 1 כפית מלח במעבד מזון.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
פטרוזיליהפטרוזיליה
שוםשום
כמוןכמון
מיץמיץ
לימוןלימון
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
7
מוסיפים את השמן ואת התהליך עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
8
מגישים את התבשיל בקערות; טפטוף עם רוטב כוסברה.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
תבשילתבשיל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
9
צילום אנטוניס אכילוס

מרכיבים

11 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרדלעת סקווש, לחתוך לחתיכות 2 אינץדלעת סקווש, לחתוך לחתיכות 2 אינץ9קילוגרםחומוס, סחוט ושטוףחומוס, סחוט ושטוף794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות קלופות שלמות עם מיצים, שבורעגבניות קלופות שלמות עם מיצים, שבור81 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרגזר, לחתוך לחתיכות 11/2 אינץגזר, לחתוך לחתיכות 11/2 אינץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמשמשים מיובשיםמשמשים מיובשים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה, כולל עלים וגבעוליםכוסברה טרייה, כולל עלים וגבעולים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייהפטרוזיליה טרייה1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, מרוסקשום, מרוסק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצימוקים זהוביםצימוקים זהובים11 קילו קישואים,allspice הקרקעallspice הקרקע1(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר1קליפות מלימוןקליפות מלימון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה2צ'ילי אדום מלא מיובשצ'ילי אדום מלא מיובש31 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצלים אדומים, חצוי לחתוך טריזיםבצלים אדומים, חצוי לחתוך טריזים2קילוגרםskinless, עצם-בירכיים טורקיה (אודותskinless, עצם-בירכיים טורקיה (אודות