קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות49
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםסתיוחורף
מגזין

תבשיל חזיר עם חומוס ובטטות

תבשיל חזיר עם חומוס ובטטות
תבשיל חזיר עם חומוס ובטטות נטול גלוטן, וללא לקטוז ומספק כ 6 מנות. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. יש מרק זה 238 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 6 גרם של שומן למנה. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. לכו לחנות ותרימו אגוז מוסקט טחון, פלפל טחון, קינמון טחון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. נסו תבשיל חזיר עם חומוס ובטטות, תבשיל חזיר חריף עם חומוס ונקניקיות, ו חומוס, בצל אדום ותפוחי אדמה מתוקים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים שמן זית בתנור הולנדי גדול מצופה קלות בתרסיס בישול על חום בינוני-גבוה.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מוסיפים בצל ו -8 המרכיבים הבאים (דרך שום); מטוגנים 5 דקות או עד הבצל רך. מערבבים ב 1/2 כוס מים, מגרד מחבת כדי לשחרר חתיכות השחמה.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים תפוחי אדמה; מטוגנים במשך 5 דקות. מערבבים במרק, עגבניות, חומוס; מביאים לרתיחה. מכסים, מפחיתים חום, ומבשלים 20 דקות או עד תפוחי אדמה הוא רך, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
חומוסחומוס
עגבנייהעגבנייה
תפוח אדמהתפוח אדמה
מרקמרק
4
מערבבים בשר חזיר וצימוקים; מבשלים, חשוף, 10 דקות או עד שהתערובת מתעבה מעט.
מרכיבים שתצטרך
CarnitasCarnitas
צימוקיםצימוקים
חזירחזיר
5
הסר מהחום; מערבבים בחמאת שקדים.
מרכיבים שתצטרך
חמאת שקדיםחמאת שקדים

מרכיבים

439אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חומוס (שעועית חומוס), שטוף סחוטחומוס (שעועית חומוס), שטוף סחוט794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות קלופות שלמות, מנוקזות וקצוץ גסעגבניות קלופות שלמות, מנוקזות וקצוץ גס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף נטול שומן ופחות נתרןמרק עוף נטול שומן ופחות נתרן2(חוֹרֶף)ג'ינג'ר מגורד טריג'ינג'ר מגורד טרי4שיני שום, טחוןשיני שום, טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצימוקים זהוביםצימוקים זהובים0(יכול להיות או להרחיק)allspice הקרקעallspice הקרקע0(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון1(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום טחוןפלפל אדום טחון11 קילו קישואים,2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמאת שקדים או חמאת בוטניםחמאת שקדים או חמאת בוטנים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבשר חזיר קרניטסבשר חזיר קרניטס0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים5326 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1 אינץ') בקוביות קלופים בטטה(1 אינץ') בקוביות קלופים בטטה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן