קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות4
ציון בריאות9
מגזין

תבשיל טונה צ'דר

תבשיל טונה צ'דר
תבשיל טונה צ'דר יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 406 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 23 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. אם יש לכם גבינת צ'דר חדה, חלב, אטריות ביצים וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. מתכונים דומים: תבשיל פירות ים או תבשיל טונה טעים, צ'אודר טונה צ' דר, ו טוסטים Tunan ו צ'דר.

הוראות

1
מחממים תנור ל-350F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
שמור 1/2 כוס צ ' דר לשימוש מאוחר יותר. ממיסים חמאה בסיר גדול על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מוסיפים בצל; מבשלים 5 דקות. או עד פריך במכרז, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
4
להוסיף מרכיבים שנותרו; לערבב קלות.
5
כפית לתוך 1-qt. תבשיל מרוסס בתרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
6
אופים 30 דקות. או עד מחומם דרך.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
מפזרים צ ' דר שמור; אופים 5 דקות. או עד שנמס.
מרכיבים שתצטרך
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם הבחירה הראשונה שלי לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. מרלו רוברט מונדבי נאפה עם דירוג של 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
Robert Mondavi Napa Merlot
Robert Mondavi Napa Merlot
הטעמים הרב-ממדיים של היין מגיעים מענבים הגדלים באזורים שונים של עמק נאפה, כולל אזורי קרנרוס, סטאגים זינוק ואוקוויל. טכניקות מסורתיות, כולל שמרים מקומיים, שקיעה מורחבת, הזדקנות בחביות עץ אלון צרפתי וביקבוק ללא סינון, שיפרו את המורכבות של היין. יין זה טעים עם מנות רבות וגבינות. אחד הזיווגים האהובים עלינו הוא הודו צלוי עם פטריות בר ומילוי אגוז. רגל צלוי של כבש, שפשף עם עשבי תיבול ריחניים ותבלינים, או בשר חזיר בגריל גם להתחתן בצורה מושלמת עם טעמים חושניים של היין.