קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 45 דק.
מנות10
ציון בריאות36
מגזין

תבשיל טלה אירי

תבשיל טלה אירי
המתכון תבשיל טלה אירי יכול להיות מוכן אם תרצו תוך כ-2 שעות ו 45 דקות. מנה אחת מכילה 641 קלוריות, 48 גרם חלבון, ו 36 גרם שומן. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 10 מנות. זה יהיה להיט שלך יום פטריק הקדוש אירוע. 979 אנשים הכינו את המתכון הזה ויעשו אותו שוב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. אם יש לכם קמח, מים, בצל וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב היין הלבן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט קפוא יין לבן כמו קינוח. זה הביא לך את כולםמתכונים. עם כפית ציון 95%, המנה הזו נהדרת. נסו תבשיל טלה אירי, תבשיל טלה אירי, ו תבשיל טלה אירי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים בייקון במחבת גדולה ועמוקה. מבשלים על אש בינונית גבוהה עד להשחמה אחידה.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מסננים, מתפוררים ומניחים בצד.
3
שים טלה, מלח, פלפל וקמח בקערת ערבוב גדולה. לזרוק בשר מעיל באופן שווה. בשר חום במחבת עם שומן בייקון.
מרכיבים שתצטרך
טיפות בייקוןטיפות בייקון
פלפלפלפל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
כבשכבש
בשרבשר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
מחבתמחבת
4
מניחים בשר לתוך סיר המניות (להשאיר 1/4 כוס שומן במחבת).
מרכיבים שתצטרך
מלאימלאי
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
סירסיר
5
מוסיפים את השום והבצל הצהוב ומטגנים עד שהבצל מתחיל להזהיב. מתפיחים מחבת עם 1/2 כוס מים ומוסיפים את תערובת השום-בצל לסיר הציר עם חתיכות בייקון, ציר בקר וסוכר. מכסים ומבשלים במשך 1 1/2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות בייקון אמיתיותחתיכות בייקון אמיתיות
בצלבצל
מלאי בשרמלאי בשר
שוםשום
מלאימלאי
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
סירסיר
6
מוסיפים לסיר גזר, בצל, תפוחי אדמה, טימין, עלי דפנה ויין. מנמיכים את האש ומבשלים מכוסה במשך 20 דקות עד שהירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
ירקירק
תפוח אדמהתפוח אדמה
גזרגזר
בצלבצל
טימיןטימין
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
סירסיר

מרכיבים

680(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)בייקון פרוס סמיך, חתוך לקוביותבייקון פרוס סמיך, חתוך לקוביות23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלאי בשרמלאי בשר9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר חתוךגזר חתוך11 קילו קישואים,טימין מיובשטימין מיובש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה3ציפורןשום, טחוןשום, טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה3kgsכתף כבש ללא עצמות, לחתוך לחתיכות 2 אינץכתף כבש ללא עצמות, לחתוך לחתיכות 2 אינץ1גדולבצל, קצוץבצל, קצוץ2largesבצל, לחתוך לחתיכות בגודל ביסבצל, לחתוך לחתיכות בגודל ביס3תפוחי אדמהתפוחי אדמה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.סוכר לבןסוכר לבן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה