קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות31
מגזין

תבשיל ירקות עוף טעים

תבשיל ירקות עוף טעים
לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו תבשיל ירקות עוף טעים. מתאים ל-6 ומחירו 1 מנות.83 דולר למנה. חלק אחד של המנה הזו מכיל בערך 31 גרם חלבון , 7 גרם שומן ובסך הכל 228 קלוריות . זה יהיה להיט באירוע הסתיו שלך. 9 אנשים מצאו את המתכון הזה טעים ומשביע. המתכון הזה מבית Allrecipes דורש תרד, מלח ופלפל, שיני שום וענפי פטרוזיליה. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות . זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן, ללא חלב, פליאולית ותזונה ראשונית . עם ציון של 81% , המנה הזו אדירה. תבשיל עוף וירקות , תבשיל עוף וירקות , ותבשיל ירקות ועוף דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מניחים את כל החומרים בקערה גדולה המתאימה למיקרוגל. מערבבים לאיחוד. כיסוי; מחממים במיקרוגל בעוצמה גבוהה כ-25 דקות, או עד שהעוף והירקות מוכנים.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מוסיפים עוד מרק במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
3
מקשטים בפטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)

יין מומלץ: קברנה סוביניון, שבלי, Malbec

קברנה סוביניון, שאבלי ומלבק הם אפשרויות נהדרות לתבשיל ירקות. יינות אדומים בעלי גוף מלא כמו מלבק וקברנה סוביניון הם הליווי המושלם לתבשיל בקר. תבשיל דגים כנראה דורש יין לבן, כמו שאבלי. ה-Iron Horse Wedding Cuvee עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-39 דולר לבקבוק.
קיווי לחתונה של סוס ברזל
קיווי לחתונה של סוס ברזל
זוהי הבועה הרומנטית ביותר של איירון סוס. אנו מתארים אותו כמסוכן, קל להפליא לשתייה, פרי קדימה, יבש ואלגנטי, עם בועות זעירות וסיומת ארוכה להפליא.