קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות6
ציון בריאות95
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםסתיוחורף
מגזין

תבשיל עדשים תרד

תבשיל עדשים תרד
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני מרק, אז נסו תבשיל עדשים תרד. צופה הדמות שלך? למתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב יש 188 קלוריות, 11 גרם חלבון, ו 3 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 6. המתכון הזה מכסה 27% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו -63 היו אומרים שהוא הגיע למקום. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. אם יש לכם בצל, מלח, שמן צמחי וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 50 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 100%. מתכונים דומים: תבשיל קיץ הודי: דלעת חמאה, קוקוס ותבשיל עדשים, תבשיל עדשים וביצה, ו תבשיל עדשים אדומות.

הוראות

1
בסיר גדול הקפיצו בצל בשמן עד שהוא רך.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים שום; מבשלים 1 דקה יותר.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
3
מוסיפים את המים, העדשים, החמין, רוטב ווסטרשייר, המלח, הטימין, הפלפל ועלי הדפנה; מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
עלי דפנהעלי דפנה
מרק דגיםמרק דגים
עדשיםעדשים
פלפלפלפל
טימיןטימין
מיםמים
מלחמלח
4
מוסיפים את הגזר, העגבניות והתרד; מחזירים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים 15-20 דקות יותר או עד שהעדשים רכות. מערבבים חומץ. מחק עלה דפנה.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
עגבנייהעגבנייה
גזרגזר
עדשיםעדשים
תרדתרד
חומץחומץ

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ניתן לקצוץ עגבניות, לא מצוחצחניתן לקצוץ עגבניות, לא מצוחצח2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר קצוץגזר קצוץ4(יכול להיות או להרחיק)ירקות או גרגרי מרק עוףירקות או גרגרי מרק עוף1(יכול להיות או להרחיק)טימין מיובשטימין מיובש2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעדשים, שטופיםעדשים, שטופים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)החבילה תרד קצוץ קפוא, מופשר וסחוט יבשהחבילה תרד קצוץ קפוא, מופשר וסחוט יבש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1בצל צהוב בינוני, קצוץ1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן3(יכול להיות או להרחיק)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר