קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות35
מגזין

תבשיל עוף עם פלפל מתוק

תבשיל עוף עם פלפל מתוק
תבשיל עוף עם פלפל מתוק נטול גלוטן, וללא חלב ומספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה 29% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 29 גרם חלבון, 5 גרם שומן, ובסך הכל של 302 קלוריות. זה עובד גם כמנה עיקרית זולה למדי עבור סתיו. אם יש לכם גזר, שעועית צפונית נהדרת, קישואים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש במלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אפל מחזורי מתכון כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. עם כפית ציון 71%, המנה הזו מוצקה. נסו תבשיל עוף עם פלפל מתוק, תבשיל חזיר עם פלפלים מתוקים וחריפים מהאברוצו, ו עוף עם פלפל מתוק ועגבניות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים שמן זית בתנור הולנדי על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מוסיפים בצל קצוץ ועוף; מטגנים 5 דקות או עד להשחמה קלה.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
בצלבצל
3
מוסיפים קישואים ו -9 המרכיבים הבאים (קישואים דרך מרק); מביאים לרתיחה. מכסים, מנמיכים את האש ומבשלים 30 דקות או עד שהירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
קישואיםקישואים
מרקמרק
4
מוסיפים פלפלים, ומבשלים, ללא כיסוי, 10 דקות, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
5
מפזרים כוסברה.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
6
הערה: חנות תבשיל במקרר עד 2 ימים. מחממים בסיר על אש בינונית עד לחימום יסודי; מפזרים כוסברה לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
תבשילתבשיל
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות439אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית צפונית גדולה, מנוקזתשעועית צפונית גדולה, מנוקזת796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'ילי ירוק קצוץ משומר, סחוטצ'ילי ירוק קצוץ משומר, סחוט2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר קצוץ דקגזר קצוץ דק411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מרק עוף נטול שומן ופחות נתרןמרק עוף נטול שומן ופחות נתרן4(יכול להיות או להרחיק)כוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון2(יכול להיות או להרחיק)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ דקבצל קצוץ דק1(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובשאורגנו מיובש2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפלים קלויים קצוציםפלפלים קלויים קצוצים0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף ללא עור, ללא עצמות, חתוך לחתיכות בגודל ביסחזה עוף ללא עור, ללא עצמות, חתוך לחתיכות בגודל ביס7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקישואים קצוציםקישואים קצוצים