קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות10
ציון בריאות6
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםסתיוחורף
מגזין

תבשיל עוף שקדים מדהים

תבשיל עוף שקדים מדהים
תבשיל עוף שקדים מדהים יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה 17% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 685 קלוריות, 18 גרם חלבון, ו 57 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים. סתיו יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם בצל, מלח, עוף וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש ב קרקרים עגולים חמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות ריץ כמו קינוח. 1 אדם התרשמו מתכון זה. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 10 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 38%. הציון הזה די גרוע. מתכונים דומים: ביסקוטי שקדים מדהים לחלוטין, תבשיל בצל מדהים!!, ו שייק חלבון ללא חלב שקדים מדהים.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
במחבת גדולה על אש בינונית מערבבים יחד קרם מרק עוף ומים (או מרק). מערבבים פנימה עוף, ערמונים, מיץ לימון ומיונז. מערבבים פנימה סלרי, בצל, מלח ואורז.
מרכיבים שתצטרך
שמנת של מרק עוףשמנת של מרק עוף
מיץ לימוןמיץ לימון
מיונזמיונז
ערמוניםערמונים
עוף שלםעוף שלם
סלריסלרי
מרקמרק
בצלבצל
מיםמים
אורזאורז
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
שלבו היטב ואז שפכו לכלי קדירה.
ציוד שתשתמש בו
תבשיל קדרהתבשיל קדרה
4
ממיסים חמאה במחבת על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
יוצקים קרקרים מרוסקים, ומערבבים לציפוי חמאה.
מרכיבים שתצטרך
קרקריםקרקרים
חמאהחמאה
6
יוצקים קרקרים מעל הקדרה. ואז מפזרים שקדים וגבינה מגורדת מעל.
מרכיבים שתצטרך
גבינה קרועהגבינה קרועה
קרקריםקרקרים
שקדיםשקדים
7
אופים בתנור שחומם מראש עד שהגבינה נמסה, כ -30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים פרוסיםשקדים פרוסים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקרקרים עגולים מרוסקים חמאהקרקרים עגולים מרוסקים חמאה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעוף קצוץ מבושלעוף קצוץ מבושל298אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת קולבי גרוסהגבינת קולבי גרוסה298אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קרם מרוכז של מרק עוףקרם מרוכז של מרק עוף4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז מבושלאורז מבושל21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1קטןבצל, קצוץבצל, קצוץ21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקערמוני מים, מנוקז (אופציונלי)ערמוני מים, מנוקז (אופציונלי)