קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות7
מגזין

תבשיל צדפות ועוף

תבשיל צדפות ועוף
תבשיל צדפות ועוף יכול להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 476 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 30 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לך פטריות, חמאה, אפונה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. זה מושלם עבור סתיו. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא ציון spoonacular מעולה של 37%. נסו תבשיל צדפות, תבשיל צדפות, ו תבשיל צדפות (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים 2 כפות חמאה במחבת גדולה; מוסיפים פטריות, ומטוגנים עד רך; לנקז היטב. להחזיר פטריות למחבת; להוסיף עוף הבא 3 מרכיבים.
מרכיבים שתצטרך
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
ממיסים 1/3 כוס חמאה בסיר כבד על אש נמוכה; לטאטא בקמח עד חלקה. לבשל, להקציף כל הזמן, 1 דקה. בהדרגה לטאטא במרק וקרם הקצפה; לבשל מעל חום בינוני, לטאטא כל הזמן, עד מעובה מבעבע. מערבבים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
אינסטנט פודינג לימוןאינסטנט פודינג לימון
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
3
מוסיפים לתערובת העוף, מערבבים בעדינות. כפית חצי תערובת עוף לתוך צלחת אפייה משומנת קלות 13 x 9 אינץ'. למעלה עם צדפות ותערובת עוף שנותרה.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
2 עד 3 כפיות מלח ים2 עד 3 כפיות מלח ים
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
4
מערבבים יחד 2 כפות חמאה מומסת ופירורי לחם; מפזרים על תבשיל.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצהחבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצה
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
5
אופים ב 350 במשך 30 דקות או עד מבעבע.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם רכיםפירורי לחם רכים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 שיני שום, קצוצות2 שיני שום, קצוצות2(חוֹרֶף)2 שיני שום, קצוצות2 שיני שום, קצוצות2(חוֹרֶף)שוקולד צ'יפס חלב (חבילה מלאה)שוקולד צ'יפס חלב (חבילה מלאה)411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעוף מבושל קצוץעוף מבושל קצוץ7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז מבושל ארוך גרגראורז מבושל ארוך גרגר796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת פרוס פטריות טריותחבילת פרוס פטריות טריות340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפות טריות, מנוקזות היטבצדפות טריות, מנוקזות היטב2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה ירוקה מתוקה קפואה, מופשרתאפונה ירוקה מתוקה קפואה, מופשרת1(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פימיאנטו חתוך לקוביות, מנוקזפימיאנטו חתוך לקוביות, מנוקז1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאינסטנט פודינג לימוןאינסטנט פודינג לימון