קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות11
ציון בריאות45
מגזין

תבשיל שעועית במיה דרומית

תבשיל שעועית במיה דרומית
תבשיל שעועית במיה דרומית נטול גלוטן,, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני ומספק כ 11 מנות. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 199 קלוריות, 8 גרם חלבון, ו 1 גרם שומן. זה הוא מאוד במחיר סביר מתכון לחובבי אוכל דרומי. לא הרבה אנשים באמת אהבו את ההר ד ' אובר הזה. מתכון זה מ טעם הבית דורש עלה דפנה, מים, רוטב עגבניות ורוטב פלפלים. 4 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. בסך הכל, המתכון הזה מרוויח ציון ספונקולרי יוצא דופן של 88%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: תבשיל שעועית אוקרן וחמאה, במיה דרומית, ו במיה מטוגנת דרומית.

הוראות

1
בתנור הולנדי גדול או בקומקום מרק, שלבו את 10 המרכיבים הראשונים. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מבשלים, לא מכוסים, למשך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מוסיפים את האורז, השעועית, רוטב העגבניות והבמיה. מבשלים, לא מכוסים, במשך 8-10 דקות או עד שהירקות רכים. מחק עלה דפנה.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
במיהבמיה
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא תווית צהובה של ווב קליקוט ברוט עם שקית מתנה איזותרמית. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 70 דולר.
ווב קליקוט צהוב תווית ברוט עם שקית מתנה איזותרמית
ווב קליקוט צהוב תווית ברוט עם שקית מתנה איזותרמית
התיק האיזותרמי השומר על בקבוק תווית צהובה קר עד שעתיים. את מתנה מושלמת כמו זה מאוד תכליתי ויכול להיות מקופל ונשא בתיק שלך!בית שמפניה נשפט בסופו של דבר על איכות הברוט הלא עתיק שלו. זה בייצור של יין כזה כי האמנות האמיתית של מיזוג שמפניה מגלה את עצמה.זוהי אמנות שבה בית ווב קליקוט מצטיין. התווית הצהובה של ברוט שלנו משקפת את הכרמים המעולים שבבעלותנו ואת האופי העקבי של סגנון הבית שלנו.הדומיננטיות של פינו נואר מספקת את המבנה שהוא כל כך טיפוסי קליקוט, בעוד מגע של פינו מיוניר מסכם את התערובת. שרדונה מוסיפה את האלגנטיות והעדינות החיוניות ביין מאוזן לחלוטין.