קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות5
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםסתיוחורף
מגזין

תוספת לתבשיל נקניקיות ואורז

תוספת לתבשיל נקניקיות ואורז
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו תוספת של נקניקיות ותבשיל אורז. צופה בדמות שלך? למתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב יש 378 קלוריות, 15 גרם חלבון, ו 21 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 12% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 6. זה מושלם עבור סתיו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 15 דקות. אם יש לכם מלח, פטריות, נקניקיית חזיר בטעם מרווה וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה למענג כל כך. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 33%. ציון זה לא כל כך מדהים. נסו מנות ראשונות תבשיל סקווש, תבשיל אננס מוזהב, ו תוספת סופרבול (כוכבי נקניקיות בחווה) עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
נקניק חום במחבת כבדה על אש בינונית; מעבירים נקניק ל-2-1/2 קילו. צלחת קדירה משומנת. בטפטופי הנקניקיות מקפיצים סלרי, בצל, פלפלים ופטריות עד להשחמה קלה; מעבירים לתבשיל. כדי תבשיל להוסיף ערמונים מים, אורז, מרק ותבלינים; מערבבים היטב. מכסים היטב ואופים ב-350 ניתנים להזזה למשך 1 עד 1-1/2 שעות או עד שהאורז רך ורך.
מרכיבים שתצטרך
מי קוקוס או חלב *ראה הערה לגבי פיצוח קוקוסמי קוקוס או חלב *ראה הערה לגבי פיצוח קוקוס
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
תבשיל קדרהתבשיל קדרה
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)