קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות14
ציון בריאות1
מגזין

תינוק מקלחת אגרוף

תינוק מקלחת אגרוף
תמיד כיף שיש עוד מתכון של משקה, אז תנו הזדמנות ל אגרוף מקלחת התינוק. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 14. מנה אחת מכילה 203 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. לכו לחנות ואספו סוכר, מיץ אשכוליות, מיץ לימון ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 22%. ציון זה הוא רע למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: דאקי אמבטיה בייבי מקלחת אגרוף, תינוק מקלחת כחול ענן אגרוף, ו בייבי בלו: חטיפי מרנג אוכמניות ומשפחה נושכת מקלחת תינוקות וירטואלית.

הוראות

1
בסיר גדול מביאים לרתיחה ריבס ומים. מנמיכים את האש; מבשלים, לא מכוסים, למשך 10-12 דקות או עד שהרברב רך מאוד. מסננים וזורקים עיסת. מחזירים מיץ ריבס לסיר; מוסיפים את מיץ האשכוליות, הסוכר ומיץ הלימון. מביאים לרתיחה; מבשלים ומערבבים עד להמסת הסוכר. מצננים מעט. מכסים ומכניסים למקרר לצינון. רגע לפני ההגשה מעבירים לקערת פונץ 'ומערבבים פנימה ג' ינג ' ר אייל.
מרכיבים שתצטרך
2 אונקיות מיץ אשכוליות אודם2 אונקיות מיץ אשכוליות אודם
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
פחית רכז לימונדה קפוא, מופשר בתוספת 3/4 כוס רכז לימונדה מופשרפחית רכז לימונדה קפוא, מופשר בתוספת 3/4 כוס רכז לימונדה מופשר
ריבס טרי, ועוד לקישוטריבס טרי, ועוד לקישוט
טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)
אגרוףאגרוף
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)