קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 35 דק.
מנות8
ציון בריאות24
מגזין

תנין צ'ילי

תנין צ'ילי
המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. גשו לסופר וקנו בשר תנין טחון, שעועית, עגבניות שימורים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש עד כמון הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד מרוקאי כקינוח. . זה ... בר השגה מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו -35 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 63%. מתכונים דומים: אצבעות תנין, Allemond תנין, ו Hushpuppies תנין.

הוראות

1
מחממים את שמן הזית במחבת גדולה מעל חום בינוני. מערבבים את פלפל ירוק בצל; לבשל ומערבבים עד הבצל התרכך והפך שקוף, על 5 דקות. להגביר את החום לחום בינוני-גבוה ומערבבים את תנין הקרקע. מבשלים ומערבבים עד שהבשר מתפורר, ומשחימים באופן שווה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
שמן זיתשמן זית
בצלבצל
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
לנקז ולהשליך כל גריז עודף. מערבבים את העגבניות הכתושות, קוקטייל מיץ עגבניות וירקות, שעועית שחורה, שעועית, וצ 'יפוטלה צ' ילה. מתבלים עם אבקת צ ' ילי, כמון, קינמון, פפריקה מעושנת, מלח סלרי, זנגביל טחון, מלח ופלפל. להפחית את החום נמוך; לכסות ומבשלים במשך 2 עד 3 שעות, ערבוב במים אם הצ ' ילי הופך עבה מדי.
מרכיבים שתצטרך
קוקטייל מיץ ירקותקוקטייל מיץ ירקות
עגבניות מרוסקותעגבניות מרוסקות
צ 'ילי צ' יפוטלהצ 'ילי צ' יפוטלה
פפריקה מעושנתפפריקה מעושנת
אבקת ג ' ינג ' ראבקת ג ' ינג ' ר
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
שעועיתשעועית
שעועית שחורהשעועית שחורה
מלח סלרימלח סלרי
קינמוןקינמון
פלפלפלפל
עגבנייהעגבנייה
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
כמוןכמון
מיםמים
מלחמלח
3
מגישים עם רוטב חריף.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חריףרוטב חריף

ציוד

מרכיבים

425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית שחורה, שטופה ומרוקנתשעועית שחורה, שטופה ומרוקנת425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית, שטוף סחוטשעועית, שטוף סחוט794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אגוז מוסקט, טחון, ועוד, לתיבולאגוז מוסקט, טחון, ועוד, לתיבול11 קילו קישואים,מלח סלרימלח סלרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צ'יפוטלה צ' ילה ברוטב אדובו, קצוץצ'יפוטלה צ' ילה ברוטב אדובו, קצוץ1פלפל ירוק, חתוך לקוביותפלפל ירוק, חתוך לקוביות11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר תנין טחוןבשר תנין טחון1דאשרוטב חריף, או לפי הטעםרוטב חריף, או לפי הטעם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל לפי הטעםמלח ופלפל לפי הטעם11 קילו קישואים,1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1בצל מתוק, חתוך לקוביותבצל מתוק, חתוך לקוביות907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קוקטייל מיץ עגבניות-ירקות (כגון v8®)קוקטייל מיץ עגבניות-ירקות (כגון v8®)

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי עובד ממש טוב עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. Papet del Mas Cava Brut עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Papet del Mas Cava Brut
Papet del Mas Cava Brut
ניחוחות פירות נעימים וצבע בהיר וצלול. תחושת הטעם בפה היא נעימה מאוד, קלה ומאוזנת היטב, תחושה רעננה ועליזה מאוד, התמדה טובה, עם פירות ופרחים הערות. טעם הלוואי מזמין אתכם להמשיך להתענג על היין.