קושיבינוני
מוכן ב5 דק.
מנות53
ציון בריאות8
מגזין

תערובת קקאו מנטה

תערובת קקאו מנטה
תערובת קקאו מנטה עשויה להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים שלך. מתכון זה משמש 53. מנה אחת מכילה 166 קלוריות, 8 גרם חלבון, ו 2 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. מתכון זה מ טעם הבית דורש סוכר של קונדיטורים, סוכריות מנטה, חלב ואבקת חלב ללא שומן. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 5 דקות. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון תערובת קקאו חמה, תערובת קקאו חמה, ו תערובת קקאו חמה.

הוראות

1
בקערה גדולה, לשלב את חמשת המרכיבים הראשונים. יש לאחסן בכלי אטום במקום קריר ויבש עד 6 חודשים.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. המוט ושנדון אימפריאל (בקבוק 3 ליטר - ירבעם) עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 600 דולר לבקבוק.
מואט ושנדון אימפריאל (בקבוק 3 ליטר-ירבעם)
מואט ושנדון אימפריאל (בקבוק 3 ליטר-ירבעם)
הצבע הוא צהוב קש זהוב אלגנטי עם הדגשות ענבר.ניחוחותיו קורנים וחושפים פירות צהובים בהירים (תפוח, אגס, אפרסק צהוב), דבש, ניואנסים פרחוניים (פריחת ליים) ותווים בלונדיניים אלגנטיים (בריוש ואגוזים טריים).החיך מפתה, עשיר בטעם וחלק המשלב נדיבות ועדינות, מלאות ומרץ, ואחריו פריכות רעננה בעדינות (פרי עם זרעים), כדי לחשוף את האיזון הקסום של השמפניה.