קושימומחה
מוכן ב55 דק.
מנות4
ציון בריאות40
מגזין

תפוח קרמי ומרק שורש סלרי עם צ'דר בגריל, כריך בייקון ותפוח דבש חרדל

תפוח קרמי ומרק שורש סלרי עם צ'דר בגריל, כריך בייקון ותפוח דבש חרדל
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים כמובן, אז תנו הזדמנות ל תפוח שמנת ומרק שורש סלרי עם צ'דר בגריל, בייקון ותפוח כריך חרדל. המתכון הזה מכסה %51 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה כ 48 גרם חלבון 105 גרם של שומן, וסך הכל 1680 קלוריות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זה מושלם עבור יום העצמאות. אם יש לכם מיץ לימון, בייקון מעושן, לחם, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הבייקון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבזם אוכמניות כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. נסו סלרי - מרק שורש עם בייקון ותפוח ירוק, שורש סלרי שמנת ומרק תפוחים סבתא סמית, ו גבינת צ'דר, בייקון ותפוח טוסט גבינה (מתכונים דומים).

הוראות

1
עבור המרק, לחמם את EVOO, 3 סיבובים של המחבת, בסיר מרק או תנור הולנדי גדול.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
מחבתמחבת
2
מוסיפים את הסלריאק הקצוץ, גזר לבן, תפוחי אדמה, בצל, מפרץ ותימין. מתבלים במלח ופלפל ומבשלים, מכוסים חלקית, כדי לרכך, 10 עד 12 דקות, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
CeleriacCeleriac
גזר לבןגזר לבן
תפוח אדמהתפוח אדמה
בצלבצל
טימיןטימין
3
מוסיפים את התפוחים ומיץ לימון ומבשלים 5 דקות יותר. ואז deglaze המחבת עם קלבדוס או
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
CalvadosCalvados
תפוחתפוח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מטגנים ומוסיפים את ציר העוף. מבשלים מעל חום בינוני-נמוך, 20 עד 25 דקות יותר. ואז להסיר את עלה דפנה ולרתח את המרק. אם עבה מדי, להוסיף 1 כוס מים פירה.
מרכיבים שתצטרך
ציר עוףציר עוף
עלי דפנהעלי דפנה
מיםמים
מרקמרק
5
מוסיף את קרם או קרם פרש, לכבות את החום, מגניב לאחסן עבור ארוחה איפור מראש.
מרכיבים שתצטרך
קרם פרשקרם פרש
קרםקרם
6
חמאה בצד אחד של כל פרוסת לחם.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
לחםלחם
7
מערבבים את חמאת התפוחים, הדבש והחרדל ומתפשטים על פני צדדים מנוגדים של הלחם. עם החמאה כלפי חוץ, לבנות את כריכי גבינה בנפרד לעטוף עבור איפור קדימה.
מרכיבים שתצטרך
חמאת תפוחיםחמאת תפוחים
חרדלחרדל
גבינהגבינה
מורחיםמורחים
לחםלחם
דבשדבש
עוטףעוטף
8
כדי לשרת, מחממים את התנור ל 375 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
9
לחמם את המרק על אש בינונית, ערבוב מדי פעם. מסדרים את הבייקון על מחבת מחוררת ואופים עד פריך, על 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
10
מניחים את הבייקון ותפוחים פרוסים בכריכים מוכנים.
מרכיבים שתצטרך
תפוחתפוח
בייקוןבייקון
11
מחממים מחבת מחבת מחבת על אש בינונית ומכינים את הגבינות בגריל, ומבשלים עד לזהב עמוק ופריך משני הצדדים.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאת תפוחיםחמאת תפוחים12פרוסותאיכות טובה בייקון מעושןאיכות טובה בייקון מעושן1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)1stickחמאה, מרוכךחמאה, מרוכך1גדולסלרי (שורש סלרי), 1/4 קילו, קלופים וקצוציםסלרי (שורש סלרי), 1/4 קילו, קלופים וקצוצים9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקציר עוף, תוצרת בית או חנות-קנהציר עוף, תוצרת בית או חנות-קנה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקרם או קרם פרשקרם או קרם פרש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחרדל דיז'ון מגורעןחרדל דיז'ון מגורען3(חוֹרֶף)EVOOEVOO2(חוֹרֶף)טימין טרי קצוץטימין טרי קצוץ3largesגאלה או אחר פריך, תפוחים מתוקים, 2 קלופים וקצוצים, 1 פרוסגאלה או אחר פריך, תפוחים מתוקים, 2 קלופים וקצוצים, 1 פרוס796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1תפוחי אדמה איידהו, קלופים וקצוציםתפוחי אדמה איידהו, קלופים וקצוצים1לימון, juicedלימון, juiced4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל טחון טרימלח כשר ופלפל טחון טרי1בצל, קצוץבצל, קצוץ2גזר לבן, מקולף וקצוץגזר לבן, מקולף וקצוץ340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת צ'דר לבנה חדה במיוחד, פרוסהגבינת צ'דר לבנה חדה במיוחד, פרוסה8פרוסות1/2 אינץ ' עבה, לחם לבן באיכות טובה1/2 אינץ ' עבה, לחם לבן באיכות טובה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקלבדוס ליקר תפוחים או 1/2 כוס סאוטרן (citrusy) ייןקלבדוס ליקר תפוחים או 1/2 כוס סאוטרן (citrusy) יין