קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות8
ציון בריאות5
מגזין

תפוחי אדמה חדשים רכים

תפוחי אדמה חדשים רכים
תפוחי אדמה חדשים רכים עשויים להיות רק מנות ראשונות שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 225 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 16 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. אם יש לכם שמנת, תפוחי אדמה חדשים, שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 20 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. עם כפית ציון של 35% המנה הזאת לא כל כך מדהימה. מתכונים דומים: תפוחי אדמה מוקרמים רכים, מחית תפוחי אדמה רכה, ו מחית תפוחי אדמה רכה במיוחד.

הוראות

1
מחממים מעל 400 מעלות.יש לשטוף ולייבש את תפוחי האדמה ואז למקם אותם על תבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
2
טפטוף שמן זית על תפוחי האדמה ועיסוי למעייל. ואל תיקשר יותר מדי - אתה יודע איך זה ייגמר.
מרכיבים שתצטרך
3
אופים במשך 35 עד 40 דקות, או עד תפוחי האדמה הם מכרז. להפריש במשך 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מניחים את השמנת החמוצה, גבינת שמנת, מונטריי ג ' ק, עירית, שום, מלח ופלפל בקערת ערבוב.
מרכיבים שתצטרך
5
חותכים כל תפוח אדמה במחצית לאורכו. עם כף או מלון baller, לגרוף החוצה בתוך תפוחי האדמה, משאיר קצה דק מאוד של תפוחי אדמה בתוך העור.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את עיסת תפוחי האדמה לקערת הערבוב עם שאר החומרים. באמצעות מחית תפוחי אדמה או מזלג, מועכים בעדינות את החומרים יחד עד רך וחלק. לטעום ולהתאים את התיבול – הקפד להמליח אותו כראוי. כפית את התערובת בחזרה לתוך קליפות תפוחי האדמה. בשלב זה, אתה יכול להקפיא את תפוחי האדמה אם אתה רוצה: לתקוע את המחבת במקפיא, חשוף, ולאפשר להם להקשיח בצד החיצוני במשך כ 20 דקות בערך. ואז פשוט לזרוק אותם לתוך כמה שקיות Ziploc גדולות, לאטום אותם בחוזקה, להקפיא אותם עד שאתה צריך אותם.כאשר אתה מוכן, אופים את תפוחי האדמה בתנור 375 מעלות עד התחמם ביסודיות. תפוחי האדמה יהיו לרכך," להמס", ולמלא את קליפות תפוחי אדמה כפי שהם אופים. טעים.
מרכיבים שתצטרך