קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 10 דק.
מנות12
ציון בריאות31
מגזין

תרנגול הודו קלוי עם זיגוג חמוציות מייפל

תרנגול הודו קלוי עם זיגוג חמוציות מייפל
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית,אז נסו הודו קלוי עם זיגוג חמוציות מייפל. מתכון זה משמש 12. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 70 גרם חלבון, 20 גרם שומן, ובסך הכל 570 קלוריות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. לכו לחנות ואספו סירופ מייפל, רוטב חמוציות מלא פירות יער, אגוזי מלך ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חג ההודיה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב וידידותי לפודמפ דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 3 שעות ו -10 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 71%, שהוא מוצק. נסו תרנגול הודו קלוי עם זיגוג חמוציות מייפל, לחם דלעת חמוציות-שקדים עם זיגוג מייפל, ו צלעות חזיר בגריל עם זיגוג מייפל-חמוציות עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מניחים הודו על מתלה בתבנית צלייה רדודה, עם השד כלפי מעלה. תוחבים כנפיים מתחת להודו; קושרים מקלות תוף יחד. בקערה קטנה שלבו את סירופ המייפל, רוטב החמוציות ואגוזי המלך.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציותרוטב חמוציות
סירופ מייפלסירופ מייפל
מקלות עוףמקלות עוף
אגוזי מלךאגוזי מלך
טורקיה כולהטורקיה כולה
כנפי עוףכנפי עוף
ציוד שתשתמש בו
מחבת צלייהמחבת צלייה
קערהקערה
2
יוצקים מעל תרנגול הודו.
מרכיבים שתצטרך
טורקיה כולהטורקיה כולה
3
אופים, ללא כיסוי, בחום של 325 מעלות צלזיוס למשך 3 עד 3-3/4 שעות או עד שמדחום המוחדר לירך קורא 180 מעלות צלזיוס, מתבשל מדי פעם עם טפטופי מחבת. מכסים באופן רופף בנייר כסף אם הודו משחים מהר מדי. מכסים ומניחים לעמוד 20 דקות לפני הגילוף.
מרכיבים שתצטרך
טורקיה כולהטורקיה כולה
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
תנורתנור
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
מחבתמחבת