קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות1
מגזין

Avgolemono (מרק לימון יווני)

Avgolemono (מרק לימון יווני)
Avgolemono (מרק לימון יווני) נטול גלוטן,, חלב חינם, צמחוני ומספק כ 6 מנות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 4 גר' של חלבון, 2 גרם של שומן, וסך הכל 72 קלוריות. זה ... לא יקר מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. אם יש לכם פלפל, ביצים, לימון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד הכי טוב כמו מרק, והוא נעשה בערך 45 דקות. מתכונים דומים: Avgolemono (ביצה יוונית מרק לימון), Avgolemono-מרק ביצה ולימון יווני, ו Avgolemono {מרק עוף יווני לימון}.

הוראות

1
מחממים מרק ומים בסיר בינוני על חום בינוני-גבוה. בהדרגה להוסיף תערובת מרק חם ומיץ לימון לביצים, ערבוב כל הזמן עם מקצף. החזר תערובת ביצים למחבת. מבשלים מעל חום בינוני עד עבה מעט (כ 15 דקות), תוך ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
מרקמרק
מיםמים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מקציףמקציף
מחבתמחבת
2
הסר מהחום; מערבבים אורז, מלח ופלפל. מרק מצקת לתוך כל אחד 6 קערות; לשרת עם פרוסות לימון.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
לימוןלימון
אורזאורז
מלחמלח
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מצקתמצקת

יין מומלץ: Agiorgitiko, Asyrtiko, Moschofilero

יוונית ניתן לזווג עם Agiorgitiko, Assyrtiko, ו Moschofilero. אם אתה מרגיש כמו ללכת יווני עם האוכל היווני שלך, assyrtiko ו moschofilero שניהם יינות לבנים מקסימים כדי להתאים עם עוף, פירות ים, וכו'. Agiorgitiko הוא אדום בעל גוף מלא מתאים בשר צלוי כבש. Skouras Saint George Agiorgitiko עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Skouras Saint George Agiorgitiko
Skouras Saint George Agiorgitiko
Raspberry בשלים ופרי שזיף דמסון מתערבבים על החיך עם רמזים של וניל ואגוז מוסקט.קהל רצון זה הוא שידוך נהדר חזיר צלוי. נא להגיש עם צמרמורת קלה.