קושיקל
מוכן ב16 דק.
מנות3
ציון בריאות3
מגזין

Buta Kimchi (חזיר וקימצ'י מערבבים ומטגנים)

Buta Kimchi (חזיר וקימצ'י מערבבים ומטגנים)
המתכון Buta קמחי (חזיר וקימצ'י מערבבים ומטגנים) מוכן תוך כ 16 דקות, והוא בהחלט מרהיב ללא גלוטן וללא לקטוז ומתאים לאוהבי מזון קוריאני. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתאים ל-3 מנות. מנה אחת מכילה 30 קלוריות, 1 גרם של חלבון ו2 גרם של שומן. 114 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה עובד טוב כמו מנות ראשונות. אם יש לכם שמן שומשום, רוטב סויה, בצל ירוק, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: מערבבים קמחי מטוגן ואורז (קמחי Bokkeumbap), קימצ'י ג' יגאה (קימצ'י-מרק חזיר), ו קימצ'י חזיר מוקפץ.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

קוריאני בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher) עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
פה טרי ועגול מרגיש עם הערות פירותי אינטנסיבי של נקטרינה, דומדמניות ואורן עם גימור בהיר, נקי. יין רב תכליתי ליהנות עם מאכלים אתניים מתובלים מסינית להודית. גם נהדר כמו אפריטיף.