קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות27
מגזין

Garam Masala שפשף תרנגולת קורניש עם מייפל-זיגוג תמרינד

Garam Masala שפשף תרנגולת קורניש עם מייפל-זיגוג תמרינד
Garam מסאלה שפשף תרנגולת קורניש עם זיגוג מייפל-תמרינד יכול להיות רק הודי מתכון שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 80 גרם חלבון 72 גרם של שומן, וסך הכל 1245 קלוריות. לך לחנות ותביא סירופ מייפל, שאלוט, מלח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-32 היו אומרים שזה פגע במקום. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זה עובד טוב כמו מרינדה יקרה. וזה מצוין. מתכונים דומים: Garam Masala שפשף תרנגולת קורניש עם מייפל-זיגוג תמרינד, garam מסאלה, איך לעשות punjabi garam מסאלה אבקה בבית, ו מאפינס מסאלה Garam עם זיגוג כתום (פחמימות נמוכות ללא גלוטן).

הוראות

1
מחממים תנור ל 425 מעלות F.
2
לתבל תרנגולת שלמה עם מלח, כולל החלל. לדחוף את הכנפיים לאחור ולשפשף את מסאלה garam על התרנגולת כולה.
מרכיבים שתצטרך
3
מניחים על מתלה אפייה משומן קל להגדיר מעל תבנית אפייה ואופים במשך 15 דקות.
4
מברשת עם כמה זיגוג ולהפחית את החום ל 375 מעלות F ולהמשיך לאפות עד רק מבושל דרך, על 10 עד 15 דקות יותר או עד מדחום מוכנס לתוך החלק העבה ביותר של רגליהם רושמים 160 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
5
הסר מהתנור, מברשת עם זיגוג הנותרים, ולתת לנוח 5 דקות לפני ההגשה. לחלופין, ניתן לצרוב את התרנגולות במחבת סאוט בטוחה לתנור על חום בינוני-גבוה ולאחר מכן להעביר מחבת לתנור כדי לסיים את הבישול.
מרכיבים שתצטרך
6
מחממים שמן בסיר בינוני על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים שאלוט וג ' ינג ' ר ומבשלים עד רך.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים פתיתי צ ' ילי אדומים ומבשלים 30 שניות. מערבבים במניות עוף ופלפל ומבשלים עד מופחת בחצי.
מרכיבים שתצטרך
9
לטאטא סירופ מייפל וממרח תמרינדי ומבשלים 15 דקות או עד מעט מעובה, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
10
הסר מהחום ולתת מגניב לטמפרטורת החדר לפני השימוש.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא תערובת שאנין בלאן מסה. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
תערובת שנין בלאן מסה
תערובת שנין בלאן מסה
יין לבן עתיק, שנין בלאן, שימש כעוגן של יין זה ונתן לו את פריותו העזה וחומצותו המרעננת. Viognier מוסיף הערות פרחוני מתובל ועשיר רך, מושך אל החיך. מושלם עם פירות ים ועוף בגריל.