קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 25 דק.
מנות6
ציון בריאות27
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםקיץ
מגזין

Gazpacho לובסטר

Gazpacho לובסטר
Gazpacho לובסטר נטול גלוטן,, חלב חינם, כל 30, ו pescatarian ומספק כ 6 מנות. מנה אחת מכילה 141 קלוריות, 8 גרם של חלבון ו5 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. קיץ יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו-25 דקות. לך לחנות ותביא מיץ ירקות, עשבי תיבול, רוטב ווסטרשייר, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 69%. מתכונים דומים: Gazpacho עם מיין לובסטר: Gazpacho con Bogavante, Gazpacho לובסטר, ו ירושה עגבניות Gazpacho עם לובסטר.

הוראות

1
במעבד מזון, מוסיפים את הבצל, הסלרי, חצי מלפפון, פלפל אדום, חלפיניו ודופק עד חלקה עבה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדוםפלפל אדום
מלפפוןמלפפון
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
סלריסלרי
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
2
מוסיפים את העגבניות והדופק שוב להתמזג.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
3
מוסיף את ווסטרשייר, מיץ ירקות, מיצי פירות, כוסברה, ושום, ומחית עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ ירקותמיץ ירקות
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
שוםשום
פירותפירות
4
הסר מהמעבד לקערה ועונה עם מלח ופלפל. מכסים ומקררים במשך 2 שעות ומאפשרים לכל הטעמים להתחתן.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
בקערה, לזרוק את בשר הלובסטר מבושל עם שמן זרעי ענבים, תיבול פירות ים, חרדל, עלי סלרי שמורים ועשבי תיבול מעורבים. מנה את gazpacho לתוך קערות הגשה, העליון עם מלפפונים הנותרים ולסיים עם בשר הלובסטר.
מרכיבים שתצטרך
תיבול פירות יםתיבול פירות ים
עלי סלריעלי סלרי
שמן זרעי ענביםשמן זרעי ענבים
בשר לובסטרבשר לובסטר
מלפפוןמלפפון
גספצ ' וגספצ ' ו
חרדלחרדל
עשבי תיבולעשבי תיבול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
מקשטים עם בשר הטופר ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר

מרכיבים

4מאמן פפ מסווג 200-נוכחיסלרי, קוביות קטנות, עלים שמוריםסלרי, קוביות קטנות, עלים שמורים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה קצוציםעלי כוסברה קצוצים1קטןמלפפון אנגלי, קוביות קטנות, מחולקמלפפון אנגלי, קוביות קטנות, מחולק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון2(חוֹרֶף)שמן זרעי ענביםשמן זרעי ענבים2(חוֹרֶף)עשבי תיבול מעורבים (הציע: סורל, פטרוזיליה ובזיליקום)עשבי תיבול מעורבים (הציע: סורל, פטרוזיליה ובזיליקום)1קטןפלפל חלפיניו, זרע וקוביות קטנותפלפל חלפיניו, זרע וקוביות קטנות1לימון, juicedלימון, juiced2ליים, juicedליים, juiced6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)לובסטר, מבושל, פגזים הוסרו, זנב מפרק קצוץ, טפרים חצוילובסטר, מבושל, פגזים הוסרו, זנב מפרק קצוץ, טפרים חצוי11 קילו קישואים,חרדל אנגליחרדל אנגלי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוביות בצל אדוםקוביות בצל אדום1קטןפלפל אדום, זרע וקוביות קטנותפלפל אדום, זרע וקוביות קטנות11 קילו קישואים,(אם משתמשים בשרימפס גדולים יותר, קוצצים גס)(אם משתמשים בשרימפס גדולים יותר, קוצצים גס)5largesעגבניות בשלות, גדולות, זרע וקצוץ גסעגבניות בשלות, גדולות, זרע וקצוץ גס4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ ירקות (מומלץ: V8)מיץ ירקות (מומלץ: V8)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: שבלי, שרדונה

שאבלי ושרדונה הם בחירה מצוינת ללובסטר. שאבלי מושלם עם לובסטר, אבל שרדון מאזורים אחרים חייב להכות את המקום מדי. אתה יכול לנסות Domaine Seguinot-Bordet Chablis (חצי בקבוק). מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
Domaine Seguinot-Bordet Chablis (חצי בקבוק)
Domaine Seguinot-Bordet Chablis (חצי בקבוק)
אף מורכב עם תווים פרחוניים, פירותיים ומינרליים המחקים את החיך המרענן שלו. תפוח ירוק, קליפת לימון וחומציות מלוחה. טעים.