קושימומחה
מוכן ב48 שעות, 10 דק.
מנות8
ציון בריאות9
מגזין

Gravad Laks (Aka Gravad Lax, Gravlax, Grav Lax, Gravlaks)

Gravad Laks (Aka Gravad Lax, Gravlax, Grav Lax, Gravlaks)
המתכון Gravad Laks (Aka Gravad Lax, Gravlax, Grav Lax, Gravlaks) יכול לספק את התשוקה הסקנדינבית שלך בערך 48 שעות ו-10 דקות. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 84 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 4g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם יין, פילה סלמון, מלח כשר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, מתכונים דומים: Gravad Max של נהר קוטג'(מקרל Gravlax), Gravad Lax, ו Gravad Lax עם חרדל ורוטב שמיר.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יקב פולי סטיישן. שרדונה ריטה הילס עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 27 דולר לבקבוק.
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
כרמי ראנצ ' ו סנטה רוזה (Rancho Santa Rosa Vineyard) תוכננו במקור כמיקרו-יקבים בודדים המתוכננים ל-59 בלוקים ייחודיים המבוססים על אדמה, חשיפה, גובה, ציון, rootstock ושיבוט. רנצ ' ו סנטה רוזה מייצרת יינות עשירים ומשיי להפליא.