קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות4
ציון בריאות34
מגזין

Gruenkohl צפון גרמנית (כרוב) ונקניק

Gruenkohl צפון גרמנית (כרוב) ונקניק
צפון גרמנית Gruenkohl (קייל) ונקניק נטול גלוטן,, חלב חינם, וכל 30 ומספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה עד 20 גרם חלבון 18 גרם של שומן, וסך הכל 276 קלוריות. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח האירופי. גשו לסופר וקנו חרדל, מלח ופלפל טחון, בצל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב אגוז מוסקט הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מוסקט אוכמניות כקינוח. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-217 היו אומרים שזה פגע במקום. . זה עובד הכי טוב כמנה עיקרית, והוא נעשה בסביבה 1 שעה ו -45 דקות. עם כפית נסו חומוס צפון אפריקאי ומרק קייל, מחבת נקניק גרמנית, ו פיצה נקניקייה בסגנון גרמני (מתכונים דומים).

הוראות

1
להביא סיר מים לרתיחה, ומערבבים את הכרוב; להרתיח במשך 1 דקה, ולהסיר מן המים עם כפית מחוררת. תניח בצד את כרוב העלים.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
כרובכרוב
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
סירסיר
2
מניחים בייקון למחבת גדולה מעל חום בינוני, ומבשלים עד השחמה, ערבוב לעתים קרובות, על 8 דקות. מערבבים את הבצל, ומבשלים עד שקוף, על 5 דקות. מערבבים את הכרוב blanched, ומבשלים עד כרוב הוא ירוק בהיר ומתחיל להפוך מכרז, על 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
בצלבצל
כרובכרוב
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
יוצקים מספיק מים כדי לכסות, ולהביא את התערובת לרתיחה. להפחית את החום לרתיחה, ומערבבים את גרגרי bouillon בשר ואגוז מוסקט. מבשלים את הכרוב עד מכרז, כ -30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גרגרי בוליון בקרגרגרי בוליון בקר
מוסקטמוסקט
מיםמים
כרובכרוב
4
מערבבים את החרדל לתוך כרוב, ולהניח את פרוסות בשר חזיר וקישורים נקניק על גבי. מבשלים את כרוב, בשר חזיר, ונקניקיות עד הנקניקיות מבושלים דרך, על 35 יותר דקות. מתבלים לפי הטעם במלח ופלפל שחור לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
קישורים לנקניקיותקישורים לנקניקיות
פרוסות בשר חזירפרוסות בשר חזיר
נקניקנקניק
חרדלחרדל
כרובכרוב
חםחם

יין מומלץ: Dornfelder, ריזלינג

דורנפלדר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לגרמנית. בירה אולי נראית כמו הבחירה הטבעית לאוכל גרמני, אבל ריזלינג גרמני זוגות להפליא עם פירות ים ושניצל, בעוד אדום גרמני כמו Dornfelder הולך טוב עם בשר בקר ובשר משחק. יין אחד אתה יכול לנסות הוא היינץ Eifel שיין Dornfelder מתוק אדום. יש לו 3.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
Heinz Eifel Shine Dornfelder Sweet Red
Heinz Eifel Shine Dornfelder Sweet Red
ההשתקפות של קרני השמש מנהר הריין עוזרת להבשיל את הענבים האדומים הלבביים האלה, ובכך לייצר יין בעל גוף מלא עם טעמים של פירות אדומים כהים עם מתיקות מאוזנת היטב.ליהנות מעט מקורר בכוחות עצמו או עם גבינות, פסטה סלטים ודגים.