קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות11
סוגי מאכליםסלט
מגזין

Heros סלט יווני

Heros סלט יווני
סלט יווני Heros יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת מתכון המנה העיקרית שלך. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 16 גרם חלבון 8 גרם של שומן, וסך הכל 290 קלוריות. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 2 מנות. לכו לחנות ותביאו אורגנו, גלילי צוללות, גבינת פטה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה הוא ידידותי לתקציב מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. וזה טוב. מתכונים דומים: חם Antipasto Heros, נקניקיות ופלפל Heros, ו Heros איטלקי אפוי.

הוראות

1
שלב הראשון 8 מרכיבים בקערה קטנה; לזרוק בעדינות.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
בואו לעמוד 30 דקות, משליך מדי פעם.
3
חותכים פרוסה דקה מעל כל גליל; להשליך פרוסות. שמור צמרות בצד.
מרכיבים שתצטרך
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
4
חותכים טריז 2 אינץ ' רחב, בצורת V לאורך כל גליל. שמור פרוסות לחם לשימוש נוסף.
מרכיבים שתצטרך
אחוז שומןאחוז שומן
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
5
מסננים תערובת ירקות. קו כל גליל עם עלה חסה; למעלה באופן שווה עם בשר חזיר וטורקיה. תערובת ירקות כפית באופן שווה על בשר; לכסות עם צמרות לחם.
מרכיבים שתצטרך
עלי חסהעלי חסה
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק
אחוז שומןאחוז שומן
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)

יין מומלץ: Agiorgitiko, Asyrtiko, Moschofilero

יוונית עובד ממש טוב עם Agiorgitiko, Assyrtiko, ו Moschofilero. אם אתה מרגיש כמו ללכת יווני עם האוכל היווני שלך, assyrtiko ו moschofilero שניהם יינות לבנים מקסימים כדי להתאים עם עוף, פירות ים, וכו'. Agiorgitiko הוא אדום בעל גוף מלא מתאים בשר צלוי כבש. Skouras Saint George Agiorgitiko עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Skouras Saint George Agiorgitiko
Skouras Saint George Agiorgitiko
Raspberry בשלים ופרי שזיף דמסון מתערבבים על החיך עם רמזים של וניל ואגוז מוסקט.קהל רצון זה הוא שידוך נהדר חזיר צלוי. נא להגיש עם צמרמורת קלה.