קושימומחה
מוכן ב1 ש, 50 דק.
מנות12
ציון בריאות23
מגזין

Hoosier Chili

Hoosier Chili
Hoosier Chili דורש בערך שעה ו-50 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתאים ל-12 מנות. תמורת 72 סנט למנה , מתכון זה מכסה 12% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 127 קלוריות , 6 גרם חלבון ו- 1 גרם שומן . מתכון זה אהוב על 18 אוכלי אוכל וטבחים. אם יש לכם עגבניות מבושלות, מקרוני מרפק, מלח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה עובד היטב בתור תאורן אמריקאי. זה מושלם עבור הסופרבול . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא חלב . אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 76% , וזה טוב. מתכונים דומים: Hoosier Chili , Hoosier Pie , ו- Hoosier Corn Casserole .

הוראות

1
בתנור הולנדי או בקומקום למרק, משחימים בשר בקר עד שהוא כבר לא ורוד.
מרכיבים שתצטרך
1 פלפל צהוב מתוק בינוני1 פלפל צהוב מתוק בינוני
1/2 כפית תבלין פאי דלעת טחון או פלפל אנגלי1/2 כפית תבלין פאי דלעת טחון או פלפל אנגלי
ציוד שתשתמש בו
2 כוסות קישואים חתוכים לקוביות, דלעת קיץ צהובה ו/או דלעת חמאה2 כוסות קישואים חתוכים לקוביות, דלעת קיץ צהובה ו/או דלעת חמאה
2
מוסיפים בצל, סלרי, פלפל ירוק ושום. ממשיכים לבשל עד שהירקות מתרככים.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
עוף רוטיסרי פרוס דק (בערך 2 חזה עוף קטנים)עוף רוטיסרי פרוס דק (בערך 2 חזה עוף קטנים)
1/2 ק"ג טופו יציב, חתוך לקוביות1/2 ק"ג טופו יציב, חתוך לקוביות
1 כוס עגבניות שזיפים קלופות זרעוניות קצוצות1 כוס עגבניות שזיפים קלופות זרעוניות קצוצות
בצלבצל
3
הוסף את כל שאר המרכיבים למעט שניים האחרונים; להביא לרתיחה. להפחית את החום; מכסים ומבשלים למשך 1-1/2 שעה, תוך הוספת מקרוני לחצי השעה האחרונה של זמן הבישול. מערבבים פנימה את השעועית ומחממים.
מרכיבים שתצטרך
מקרונימקרוני
שעועיתשעועית

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

קאווה, שיראז וגרנאש הם הבחירות המובילות שלי לצ'ילי. באדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. Weinert Cavas de Weinert עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-26 דולר לבקבוק.
ויינרט קאבס דה ויינרט
ויינרט קאבס דה ויינרט
גוון אודם עמוק עם נצנוצים סגולים מקפיץ את המבנה היציב והנמרץ שלו. העושר הטאני שלו מבטיח את אורך חייו, אך פרי בשל דיסקרטי מנצח. יין מאוזן בעל גוף מלא שמזכיר ריחות של עץ אלון בסיומת הארוכה. תערובת של קברנה סוביניון, מלבק ומרלו.