קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות5
מגזין

Hoppin 'בן דודו של ג' ון

Hoppin 'בן דודו של ג' ון
אם יש לך בערך 45 דקות כדי לבלות במטבח, הופינג בן דודו של ג'ון יכול להיות מרהיב ללא גלוטן וללא לקטוז מתכון לנסות. מנה אחת מכילה עד 7 גר' של חלבון, 4 גרם של שומן, וסך הכל 148 קלוריות. מתאים ל-8 מנות. המתכון הזה מהמתכונים שלי דורש בצל, עגבניות שימורים, שיני שום ושמן זית. זה יהיה להיט בחג הערב השנה החדשה שלך. נסו Hoppin ' ג'ון, Hoppin ' ג'ון, ו Hoppin ' ג'ון (מתכונים דומים).

הוראות

1
מיין ושטוף אפונה שחורה עיניים; מניחים בקערה גדולה. מכסים במים עד 2 אינץ ' מעל אפונה; להשרות במשך 8 שעות או לילה.
מרכיבים שתצטרך
2
ניקוז.
3
מחממים שמן בתנור הולנדי על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים בצל ו-4 המרכיבים הבאים (דרך jalapeo); מטגנים 7 דקות או עד שהירקות רכים. מערבבים בפפריקה וכמון; לטגן 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים אפונה, מים ו -8 מרכיבים הבאים (דרך עלה דפנה), ערבוב לשלב. מביאים לרתיחה; לכסות, להפחית את החום, ומבשלים 50 דקות או עד אפונה במכרז. להשליך עלה דפנה.
מרכיבים שתצטרך
6
שלב 1 כוס מים ואורז בסיר קטן; להביא לרתיחה. מכסים, מפחיתים את החום ומבשלים במשך 12 דקות או עד שהאורז רך ומים נספגים. אורז מוך עם מזלג, ומערבבים לתוך תערובת אפונה. למעלה עם בצל ירוק, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק אנדויל, חתוך לקוביות 1/4 אינץנקניק אנדויל, חתוך לקוביות 1/4 אינץ1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה שחורה מיובשתאפונה שחורה מיובשת1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות, מנוקזותעגבניות חתוכות לקוביות, מנוקזות2(יכול להיות או להרחיק)טימין טרי קצוץטימין טרי קצוץ3שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץ דקפלפל ירוק קצוץ דק1(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון1פלפל חלפיניו, זרעי טחוןפלפל חלפיניו, זרעי טחון3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף נטול שומן, דל נתרןמרק עוף נטול שומן, דל נתרן2(יכול להיות או להרחיק)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי0(יכול להיות או להרחיק)רוטב פלפל חריף (כגון טבסקו)רוטב פלפל חריף (כגון טבסקו)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץ דקפלפל אדום קצוץ דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז ארוך גרגיר לא מבושלאורז ארוך גרגיר לא מבושל0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים, מחולקיםמים, מחולקים

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אחוזת Gunderloch ריזלינג יבש עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Gunderloch Estate ריזלינג יבש
Gunderloch Estate ריזלינג יבש