קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות4
ציון בריאות7
מגזין

Kheer (פודינג אורז הודי אותנטי)

Kheer (פודינג אורז הודי אותנטי)
Kheer (פודינג אורז הודי אותנטי) עשוי להיות רק הודי מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 313 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 14 גרם שומן. אתה מקבל מנה צדדית שמגישה 4. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. אם יש לך סוכר, חלב, חמאה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 5 דקות. נסו בישול איטי קיר (פודינג אורז הודי) עבור # SundaySupper, Moongdal Kheer (פודינג עדשים הודי), ו קיר (פודינג אורז) (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי ניתן לזווג עם Gruener Veltliner, Riesling, ו נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שלד גרונר Veltliner (1 ליטר). יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
שלד גרונר Veltliner (1 ליטר)
שלד גרונר Veltliner (1 ליטר)
טרי, פירותי, ומעל לכל, מזון ידידותי, שלנו Grüner Veltliner ("Gru-Vee" בקיצור) מראה את הקסמים שהופכים את הענבים האהוב של אוסטריה יין לבן זני. יין עסיסיסי עם טעמי פירות נפץ, זרמים תחתיים מינרליים קלים, וגימור מלא, רחב ידיים.