קושיקל
מוכן ב1 דק.
מנות2
ציון בריאות0
מגזין

Sake Cosmo

Sake Cosmo
קוסמו סאקי המתכון מוכן בסביבות 1 דקות והוא בהחלט יוצא מן הכלל ללא גלוטן וטבעוני אפשרות לאוהבי אוכל הודי. והוא יספק כ 2 מנות. מנה אחת מכילה 235 קלוריות, 1 גרם של חלבון ו0 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו מיץ חמוציות, וודקה, פלחי ליים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה עובד טוב כמו משקה. נסו סאקי קיץ סנגריה: קוקטייל סאקי קל ומרענן, סלמון סאקי מאודה עם סאקי באטר, ו רום וסאקה ותפוחים ומסיבה! יום למען המדינה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים בשייקר, קרח, וודקה, ליקר תפוזים, סאקה, ומיץ חמוציות. לנער במרץ.
מרכיבים שתצטרך
מיץ חמוציותמיץ חמוציות
ליקר תפוזיםליקר תפוזים
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
וודקהוודקה
סאקהסאקה
קרחקרח
2
יוצקים לתוך 2 כוסות מרטיני צונן.
מרכיבים שתצטרך
מרטינימרטיני
3
מקשטים עם פלחי לימון ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
סיד טריזסיד טריז

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות יין Fram Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -32 דולר לבקבוק.
יינות Fram Chenin Blanc
יינות Fram Chenin Blanc
האזור המיוחד מאוד שממנו מגיעים הענבים האלה קרוב יותר לקלנוויליאם מאשר לסיטרוסדל, אבל החלק על ההר נכון מאוד. ממוקם בקרקעות חוליות אדומות עמוקות, בחווה המשקיפה על סרטן הנהרות מכה של Lambertsbay בצד אחד, ואת Olifantsriver וסכר Bulshoek בצד השני. החומציות העסיסית ההדוקה היא המאפיין הבולט של Chenin blanc מאזור זה, לשלב את זה עם בשלות המוסיפה מורכבות עצומה ואתה יודע שיש הרבה אהבה כאן.