קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות1
מגזין

Spritzers חג המולד

Spritzers חג המולד
ספריצר חג המולד יכול להיות רק המשקה שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני יש 413 קלוריות, 0 גר' של חלבון, ו 0g של שומן למנה. והוא יספק כ 10 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה הוא זול למדי מתכון לאוהדים של מזון דרומי. חג המולד יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם קישוטים: דובדבנים maraschino, zinfandel, מיץ חמוציות להתרכזוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מצטיין spoonacular ציון של 12%. נסו מרסס תה חמוציות, ספרי רימון, ו ספריצר תות (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב הראשון 3 מרכיבים בקנקן. כיסוי וצינה.
2
הוסף סודה רק לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
מים מוגזיםמים מוגזים
3
מגישים על קרח.
מרכיבים שתצטרך
קרחקרח
4
מקשטים, אם תרצה.
5
הערה: תחליף 2 (23-אונקיה) בקבוקים צונן מים מינרליים מוגזים עבור יין, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
מים מינרלייםמים מינרליים
ייןיין

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות Weingut Darting Durkheimer Nonnengarten Riesling Kabinett (1 ליטר). מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
Weingut Darting Durkheimer Nonnengarten Riesling Kabinett (1 ליטר)
Weingut Darting Durkheimer Nonnengarten Riesling Kabinett (1 ליטר)
Durkheimer Hochbenn Kabinett ריזלינג הוא יין מחניק ועשיר. יש השערה קלה של בוטרייטיס, וכמה טאנינים דביקים, אבל ההשפעה הכוללת נמכרת ומוצקה