קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות1
ציון בריאות73
מגזין

Tilapia למוני המעטה

Tilapia למוני המעטה
Tilapia למוני המעטה יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את הרפרטואר כמובן העיקרי שלך. והוא יספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %35 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 92 גרם חלבון 8 גרם של שומן, וסך הכל 449 קלוריות. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 15 דקות. אם יש לך פילה אמנון, מים, אבקת שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מעולה של 90%. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : Tilapia למוני המעטה, מקלוני דג אמנון, ו סמוסות ירקות מתובלות קלות.

הוראות

1
מפזרים קלות פילה אמנון בצד אחד עם אבקת שום, בזיליקום, מלח ופלפל.תרסיס מחבת עם ספריי בישול, ומניחים מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
פילה אמנוןפילה אמנון
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
בואו חום במשך כשלושים שניות, ולאחר מכן להוסיף מיץ לימון ומים.מבשלים 4-5 דקות בכל צד, להסיר מהחום.
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
3
מגישים באופן מיידי.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר, יין מבעבע

טילפיה עובדת ממש טוב עם פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר, ופינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. Menage A Trois Limelight Pinot Grigio עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 11 דולר לבקבוק.
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Ménage à Trois Limelight מאיר זרקור על טעמי הדר מרעננים בדרך המסנוורת ביותר. Limelight הוא כוכב חדש עם ניחוחות תפוז סקסי להוביל לליים מפתח zesty וטעמים תפוח סבתא סמית מעורר תיאבון שגורמים לך לכווץ. מגע של מתיקות יערה ומינרליות לאזן את הערות הדר מבוטא לפני הווילונות טיפה עם גימור פריך מרענן.