קושימומחה
מוכן ב1 ש, 12 דק.
מנות1
ציון בריאות58
מגזין

אגי ארוחת בוקר פיצה

אגי ארוחת בוקר פיצה
אם יש לך שמרים, קמח, להסיר מהתנור. אפשר להתקרר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. נסו פאי אגי זוקיני, ביצה בסל, ו אורז מטוגן ביצה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 450 מעלות F. להעיף גיליון עוגיות במהופך ומפזרים קמח.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
מניחים בצק פיצה על תבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולה, ועוד עבור נייר הפרגמנטשמן זית כתית מעולה, ועוד עבור נייר הפרגמנט
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
3
מפזרים שמן זית, פרוסות שום, רוזמרין קצוץ, וגבינה. למעלה עם כל תוספות להכות מפואר שלך. תפצח שתי ביצים על הפיצה הבלתי-מוסווית.
מרכיבים שתצטרך
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
צווארי עוףצווארי עוף
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
4
מניחים בתנור ואופים במשך 10 דקות, עד הקרום הוא חום זהוב פריך וביצים מבושלים על קל / מעל בינוני.
מרכיבים שתצטרך
צנצנת שימור פטל ללא גרעיניםצנצנת שימור פטל ללא גרעינים
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
5
הסר מהתנור. אפשר להתקרר במשך כמה דקות ואז לחתוך ולהגיש. פיצה לארוחת בוקר מוגשת בצורה הטובה ביותר ביום שהיא נוצרה. לעזאזל כן.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

מרכיבים

11 קילו קישואים,שמרים יבשים פעיליםשמרים יבשים פעילים1WES E אומנויות השפה האנגליתהיה ארוגולה על הפיצה של ארוחת הבוקר.היה ארוגולה על הפיצה של ארוחת הבוקר.1WES E אומנויות השפה האנגליתארוגולה טרייהארוגולה טרייה1WES E אומנויות השפה האנגליתעכשיו ... הנה התמונה הגדולהעכשיו ... הנה התמונה הגדולה1WES E אומנויות השפה האנגליתבצל מקורמלבצל מקורמל1גיליוןהפוך עוגייה במהופך ומפזרים קמח. מניחים בצק פיצה על תבנית אפייההפוך עוגייה במהופך ומפזרים קמח. מניחים בצק פיצה על תבנית אפייה1WES E אומנויות השפה האנגליתבישול עם חברים. וגבינה. ומצלמותבישול עם חברים. וגבינה. ומצלמות2ביציםביצים1WES E אומנויות השפה האנגליתלזרוק בצק מדובלל על משטח מקומח קלות. ללוש במשך כשתי דקות עד הבצק מגיע יחד לכדור. הבצק עשוי להיות מעט דביק, זה בסדרלזרוק בצק מדובלל על משטח מקומח קלות. ללוש במשך כשתי דקות עד הבצק מגיע יחד לכדור. הבצק עשוי להיות מעט דביק, זה בסדר3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1שום, פרוס דקשום, פרוס דק1WES E אומנויות השפה האנגליתאני יכול להגיד לך למה הכנתי פיצה לארוחת בוקר ואכלתי סוכריות גומי ושתיתי ג'יןאני יכול להגיד לך למה הכנתי פיצה לארוחת בוקר ואכלתי סוכריות גומי ושתיתי ג'ין1WES E אומנויות השפה האנגליתדיברנו על צילום. בישלנו בראנץ ' ביחד. הכנו צמידי חברות. למדנו על יין. שתינו ג'ין. למדנו דברים אחד על השני.דיברנו על צילום. בישלנו בראנץ ' ביחד. הכנו צמידי חברות. למדנו על יין. שתינו ג'ין. למדנו דברים אחד על השני.2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמוצרלה מגוררתמוצרלה מגוררת1WES E אומנויות השפה האנגליתהסר מהתנור. אפשר להתקרר במשך 3 דקות ואז לחתוך ולהגיש. פיצה לארוחת בוקר מוגשת הכי טוב ביום שהיא מוכנה. לעזאזל כןהסר מהתנור. אפשר להתקרר במשך 3 דקות ואז לחתוך ולהגיש. פיצה לארוחת בוקר מוגשת הכי טוב ביום שהיא מוכנה. לעזאזל כן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1WES E אומנויות השפה האנגליתפלפלים מוקפציםפלפלים מוקפצים1WES E אומנויות השפה האנגליתובכן... אני לא בטוח שאכלתי משהו מעבר לצ'יפס, סוכריות גומי, קפה וג' יןובכן... אני לא בטוח שאכלתי משהו מעבר לצ'יפס, סוכריות גומי, קפה וג' ין1WES E אומנויות השפה האנגליתאני בהחלט לא לאכול פיצה ארוחת בוקר מדהימה זהאני בהחלט לא לאכול פיצה ארוחת בוקר מדהימה זה1WES E אומנויות השפה האנגליתאנשים צילמו אותי מצלם פיצה.אנשים צילמו אותי מצלם פיצה.1WES E אומנויות השפה האנגליתצוחק ופיצת ארוחת בוקר. כל סוף השבוע הארורצוחק ופיצת ארוחת בוקר. כל סוף השבוע הארור1WES E אומנויות השפה האנגליתאגי ארוחת בוקר פיצהאגי ארוחת בוקר פיצה1WES E אומנויות השפה האנגליתהדפס מתכון זההדפס מתכון זה1(יכול להיות או להרחיק)פתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוזמרין קצוץרוזמרין קצוץ11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים חמיםמים חמים1WES E אומנויות השפה האנגליתמניחים בתנור ואופים במשך 10 דקות, עד הקרום הוא חום זהוב פריך וביצים מבושלים על קל / מעל בינונימניחים בתנור ואופים במשך 10 דקות, עד הקרום הוא חום זהוב פריך וביצים מבושלים על קל / מעל בינוני