קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות20
מגזין

אולטימטיבי צריך להיות פיצה 1000 $

אולטימטיבי צריך להיות פיצה 1000 $
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תן Ultimate צריך להיות 1000 $Pizzan לנסות. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 2159 קלוריות, 86 גרם חלבון ו 53 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 15 דקות. לך לחנות ותביא פיצה, קוויאר, שמן כמהין, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. נסו פיצה אולטימטיבית Margherita, פיצה לבנה אולטימטיבית, ו פיצה עוף ברביקיו האולטימטיבי (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מערבבים את קרם פרש עם שמן כמהין ולהפיץ אותו באופן שווה על הקרום.
מרכיבים שתצטרך
קרם פרשקרם פרש
שמן כמהיןשמן כמהין
קרוםקרום
3
מניחים את פרוסות הסלמון המעושנות על גבי שכבה אחת.
מרכיבים שתצטרך
סלמון מעושןסלמון מעושן
4
מפזרים את בשר הסרטן באופן שווה על הפיצה.
מרכיבים שתצטרך
בשר סרטניםבשר סרטנים
5
מנה את קוויאר על הפיצה.
6
מקשטים עם עירית.
מרכיבים שתצטרך
עיריתעירית

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Castello di Monsanto Il Poggio Chiani Classico Riserva עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
Castello di Monsanto Il Poggio Chianti Classico Riserva
Castello di Monsanto Il Poggio Chianti Classico Riserva
נולד בכרם "Il Poggio" (5.5 חה, 310 מטרים a.s.l.) שממנו בשנת 1962, זה לקח את שמו: זהו Cru קלאנטי הראשון Classico. עשוי 90% Sangiovese ו 7% Canaiolo ו 3% Colorino, זה הגילאים 20 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי. היום הוא מייצג את המוצר היוקרתי ביותר של החברה, מוערך בכל רחבי העולם. הוא מיוצר רק בצירים הטובים ביותר. החברה בחרה לשמור כמות ניכרת של בקבוקי יין זה במרתף להיות הארכיון הקבוע, מסוגל לספר את ההיסטוריה של Castello di Monsanto