קושירגיל
מוכן ב34 דק.
מנות7
ציון בריאות5
מגזין

אורז הודי Pilaf

אורז הודי Pilaf
אורז הודי Pilaf דורש על 34 דקות מההתחלה ועד הסוף. מנה אחת מכילה 143 קלוריות, 4 גרם של חלבון ו1 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 7 מנות. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. זה הוא מאוד תקציב ידידותי מתכון לאוהדים של אוכל הודי. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה הזו. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ללא חלב וצמחוני דיאט. גשו לסופר וקנו צימוקים, כמון טחון, ציפורן טחון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. וזה לא כל כך מדהים. נסו Pilaf אורז אגוז אורן (פילאף אורז פיניון), Pilaf עדשים הודי, ו פילאף אפונה הודי מזרחי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים אורז בשמן בסיר בינוני על חום בינוני גבוה, תוך ערבוב כל הזמן, 3 עד 4 דקות או עד הזהב.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים מלח הבא 5 מרכיבים; מערבבים היטב. לבשל, ערבוב כל הזמן, 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
3
מוסיפים צימוקים ומרק עוף; מביאים לרתיחה. מכסים, מפחיתים חום, ומבשלים 15 דקות או עד שהאורז רך ונוזל נספג.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
צימוקיםצימוקים
אורזאורז
4
בואו לעמוד 10 דקות.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. גבריאלסקלוף צ ' נין בלאן עם 4.4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
Gabrielskloof Chenin Blanc
Gabrielskloof Chenin Blanc
2019 Chenin Blanc הותסס באופן טבעי בחביות ישנות 85% עם התערבות מינימלית, והשאר עובר תסיסה במכלי פלדה. על האף, תפוחים ירוקים, גרידת ליים, דבש ואבן רטובה. חיך אלגנטי עם איזון, רעננות ומרקם מענג.