קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות5
ציון בריאות15
מגזין

אורז וסלט פקאן עם רוטב כתום-טימין

אורז וסלט פקאן עם רוטב כתום-טימין
אורז וסלט פקאן עם רוטב כתום-טימין עשוי להיות רק את המנה בצד אתה מחפש. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 302 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 25 גרם שומן. מתאים ל-5 מנות. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, ותפריט טבעוני. לכו לחנות ותרימו קישוטים: עלי קורנית, מלח, מיץ לימון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו סלט קינואה פקאן חמוציות עם רוטב תפוזים-דבש, סלט כרוב קורי וסלט סלק אדום עם רוטב בלסמי אוכמניות ופקאן פרמזן, ו בוק צ'וי סלט אורז חום עם רוטב שומשום כתום (מתכונים דומים).

הוראות

1
הכן תערובת אורז על פי הוראות החבילה, השמטת מנות ספייס.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
2
העברה לקערה גדולה, ו fluff עם מזלג. תניח בצד.
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
3
לטאטא יחד קליפת תפוז הבא 5 מרכיבים בקערה קטנה. לאט להוסיף שמן, לטאטא כל הזמן. שים את התחבושת בצד.
מרכיבים שתצטרך
גרידה כתומהגרידה כתומה
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
4
מוסיפים חמוציות ואת הבא 3 מרכיבים לערבב אורז; לזרוק בעדינות.
מרכיבים שתצטרך
אפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקיםאפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקים
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
5
תוסיף רוטב, ותזרוק למעיל. כיסוי וצינה לפחות 3 שעות.
6
הוסף פקאן רק לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
צבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק
7
מקשטים, אם תרצה.

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי טימין טריים, טחוניםעלי טימין טריים, טחונים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוסבצל ירוק פרוס3(חוֹרֶף)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ תפוזים טרימיץ תפוזים טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קליפת תפוז מגוררתקליפת תפוז מגוררת2(חוֹרֶף)פטרוזיליה איטלקית טרייה קצוצהפטרוזיליה איטלקית טרייה קצוצה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי פקאן קצוצים, קלוייםאגוזי פקאן קצוצים, קלויים1(יכול להיות או להרחיק)פלפל טחון טריפלפל טחון טרי170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילה ארוכה גרעינים ואורז pilaf אורז בר (בדקנו עם המזרח הקרוב)חבילה ארוכה גרעינים ואורז pilaf אורז בר (בדקנו עם המזרח הקרוב)1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמוציות מיובשות או חמוציות מיובשות ממותקיםחמוציות מיובשות או חמוציות מיובשות ממותקים1sprigקישוט: טימין טריקישוט: טימין טרי