קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות5
מגזין

אורז ירקות מקסיקני

אורז ירקות מקסיקני
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני תוספות, אז נסו אורז צמחי מקסיקני. מתכון זה מכין 8 מנות עם 197 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 10% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה המקסיקנית הזאת. אם יש לכם שמן קנולן, פלפל קאיין, אפונה וגזר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני דיאטה. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 35%. ציון זה הוא רע למדי. מתכונים דומים: חזיר מקסיקני עם אורז צמחי, אורז מקסיקני לבישול איטי (אורז ספרדי), ו אורז מקסיקני לבישול איטי (אורז ספרדי).

הוראות

1
במחבת מטגנת גדולה הקפיצו בצל, שום ואורז בשמן קנולה עד שהבצל רך והאורז אטום.
מרכיבים שתצטרך
שמן קנולהשמן קנולה
שוםשום
בצלבצל
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים למחבת מלח, פלפל קאיין וציר ירקות. מביאים את הנוזל לרתיחה. מכסים את התבנית ומנמיכים את האש לנמוכה, מבשלים במשך 20 דקות או עד שכל הנוזלים נספגים.
מרכיבים שתצטרך
מלאי ירקותמלאי ירקות
פלפל קאייןפלפל קאיין
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים ירקות ועגבניות. מכסים את המחבת ומניחים לשבת במשך 5 דקות. כבה את החום.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
עגבנייהעגבנייה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מפזרים את האורז עם פטרוזיליה ובצל ירוק.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
פטרוזיליהפטרוזיליה
אורזאורז

ציוד

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג ורוז נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא גם זיווג בטוח. קוטג ' ברן קאשבורן פינו נואר עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
צרוב קוטג ' קאשבורן פינו נואר
צרוב קוטג ' קאשבורן פינו נואר
תווי דובדבן כהה בשלים, דומדמניות אדומות ושוקולד קודמים לתווים מלוחים של טימין בר, בריאר ואדמה. טאנינים גמישים למילוי הפה מעניקים עומק לחיך, בעוד שהרעננות והחומציות של גרגרי היער האדומים שומרים על אורך יפה, מיקוד ואיזון.