קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות20
ציון בריאות12
מגזין

אורז מטוגן בקר

אורז מטוגן בקר
בקר מטוגן אורז נטול גלוטן, וללא לקטוז מנה צדדית. מנה אחת מכילה עד 7 גר' של חלבון, 1 גרם של שומן, וסך הכל 91 קלוריות. והוא יספק כ 20 מנות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך ירקות מוקפצים, תפוזים מנדרינית, רוטב קטלינה לייט, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הסיני. מתכונים דומים: בשר בקר וברוקולי-אורז [aka לא סיני לא מטוגן לא אורז], אורז מטוגן בקר, ו אורז מטוגן בקר.

הוראות

1
לבשל בשר nonstick ווק על חום גבוה 3 דקות. או עד שחום באופן שווה, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
אריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושלאריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושל
2
הוסף הבא 5 מרכיבים; מערבבים. מביאים לרתיחה; לכסות. מבשלים 5 דקות.
3
הסר מהחום.
4
בואו לעמוד 5 דקות.
5
מוסיפים תפוזים ובצל; מוך עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
מלח דק, לשולי הכוסותמלח דק, לשולי הכוסות
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. Indaba Chenin Blanc עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Indaba Chenin Blanc
Indaba Chenin Blanc
קיווי ארומטי וניואנסים מלון על האף. שפע של מלון טרופי טעים וטעמי הדר. כבד משקלאמצע החיך עם גימור ארוך כי יש מגע של תבלין.זוג עם: מוצרלה טרי, שרימפס ברביקיו, פסטות קלות, סנאפר אדום, כופתאות, סאטה עוף או סלט ירוק מעורב.