קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות50
מגזין

אטריות טופו קוריאניות מתובלות עם טונה

אטריות טופו קוריאניות מתובלות עם טונה
אטריות טופו קוריאניות מתובלות עם טונה דורש סביב 45 דקות מההתחלה ועד הסוף. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון pescatarian מגישה 1 . מנה אחת מכילה 594 קלוריות, 77 גר' של חלבון, ו 25 גרם שומן. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-3 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לך חצי פח של טונה צ'ילי חריף, חומץ אורז, קומץ של בצל ירוק, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב חומץ האורז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ספל קטיפה אדומה כקינוח. מתכון לאוהדים של אוכל קוריאני. זה עובד היטב כמנה עיקרית. זה הובא לך על ידי . אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 95% וזה נהדר. אטריות זכוכית קוריאניות Japchae עם טופו, תבשיל טופו קוריאני מתובל, ו אטריות בשר קוריאניות חריפות דומים מאוד למתכון זה.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

קוריאני עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות את שמורת מורגנזון שאנין בלאן. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 34 דולר לבקבוק.
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
שרדונה זהוב דקדנטי עם גוונים ירוקים, מציג ניחוחות של בריוש קלוי עם ריבה zesty. עמוד השדרה של סיד lemongrass עם הערות פרחוניות של יערה ו frangipani להגיח על החיך. וניל חם, עשיר וניואנס שקדים שמנת משתהים על הגימור.