קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות8
ציון בריאות14
מגזין

אטריות סצ'ואן

אטריות סצ'ואן
המתכון אטריות סצ'ואן יכול להתבצע בערך 35 דקות. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 8 מנות. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 16 גרם חלבון, 24 גרם שומן, ובסך הכל 517 קלוריות. מתכון זה מאוכלרשת דורש פלפל, חומץ שרי, פלפל, רוטב סויה. 436 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא חלב ולקטו אובו צמחוני דיאטה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון מרהיב של 84%. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון אטריות סצ'ואן, אטריות סומסום סצ'ואן, ו אטריות סצ'ואן עם ברוקולי.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מניחים את השום והג ' ינג ' ר במעבד מזון המצויד בלהב פלדה.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
3
מוסיפים את השמן הצמחי, הטחינה, חמאת הבוטנים, רוטב הסויה, השרי, חומץ השרי, הדבש, שמן הצ ' ילי, שמן השומשום והפלפלים הטחונים. מחית את הרוטב.
מרכיבים שתצטרך
חומץ שריחומץ שרי
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
שמן צמחישמן צמחי
שמן שומשוםשמן שומשום
שמן צ ' ילישמן צ ' ילי
רוטב סויהרוטב סויה
פלפליםפלפלים
שרי.שרי.
טחינהטחינה
דבשדבש
רוטברוטב
4
מוסיפים נתז שמן לסיר גדול של מים מומלחים רותחים ומבשלים את הספגטי אל דנטה.
מרכיבים שתצטרך
ספגטיספגטי
מיםמים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
5
מסננים את הפסטה במסננת, מניחים אותה בקערה גדולה, ובעוד שהיא עדיין חמה, זורקים עם 3/4 מהרוטב.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
קערהקערה
6
מוסיפים את הפלפלים האדומים והצהובים והבצל הירוק; זורקים היטב.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צהובפלפל צהוב
בצל ירוקבצל ירוק
7
מגישים חם או בטמפרטורת החדר. את הרוטב הנותר ניתן להוסיף, לפי הצורך, כדי להרטיב את הפסטה.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
רוטברוטב

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1(יכול להיות או להרחיק)שמן צ'ילי חםשמן צ'ילי חם2(חוֹרֶף)שמן שומשום כההשמן שומשום כהה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשרי יבששרי יבש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקג'ינג'ר טרי, מקולף וקצוץג'ינג'ר טרי, מקולף וקצוץ6שיני שום, קצוץשיני שום, קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1פלפל אדום, ג'וליאןפלפל אדום, ג'וליאן4בצל ירוק, פרוס באלכסון (חלקים לבנים וירוקים)בצל ירוק, פרוס באלכסון (חלקים לבנים וירוקים)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ שריחומץ שרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאת בוטנים חלקהחמאת בוטנים חלקה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב סויה טוברוטב סויה טוב454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ספגטיספגטי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקטחינה (ממרח שומשום)טחינה (ממרח שומשום)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1פלפל צהוב, juliennedפלפל צהוב, julienned