קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות3
ציון בריאות25
מגזין

איבודי תפוחים

איבודי תפוחים
איבודי תפוחים הוא מנה עיקרית שמגישה 3. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון צמחוני lacto ovo יש 2235 קלוריות, 31 גר' של חלבון, ו 135 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %40 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הביא לך על ידי מתכונים פשוט. אם יש לך ביצה, עמילן תירס, חלב, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 40 דקות. ציון זה הוא רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). נסו איבודי תפוחים, איבודי תפוחים, ו איבודי תפוחים (מתכונים דומים).

הוראות

1
הכנת גיליון אפייה, מחממים תנור: לשים מתלה תנור בשליש התחתון של תנור מראש תנור חום ל 400°f. חמאה גיליון אפייה גדול (או להשתמש Silpat).
מרכיבים שתצטרך
2
הפוך מילוי: בקערה בינונית, לערבב יחד תפוחים, דומדמניות, ואגוזים עם הסוכר, קינמון, ועמילן תירס, מוודא פירות ואגוזים מצופים היטב.
מרכיבים שתצטרך
3
מערבבים ברוטב תפוחים ווניל.
מרכיבים שתצטרך
4
אם באמצעות בצק עלים: לפתוח את גיליון מאפה מופשר על משטח מקומח קלות. בהתאם לגודל של גיליון בצק עלים שלך אתה הולך רוצה לחתוך את הסדין לתוך או ארבעה 5 אינץ 'על 5 אינץ' או שישה ריבועים 4 אינץ 'על 4 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
1
מרדדים בצק העוגה שלך על משטח מקומח קלות למלבן 16x11 אינץ'. לקצץ את הקצוות 15x10 אינץ 'לחתוך לשישה ריבועים 5x5 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים מילוי לריבועים מאפים: מחלקים את תערובת התפוח בין הריבועים, משאירים גבול 1 אינץ'. אם אתה משתמש גיליון בצק עלים מוכן כבר, לנקד את התערובת בכל מאפה עם קצת חמאה. (אם אתה משתמש בצק עוגת חמאה, אתה יכול לדלג על הוספת חמאה נוספת.)
מרכיבים שתצטרך
3
מברשת תערובת ביצים על קצוות מאפה: בקערה קטנה לערבב את הביצה המוכה עם כפית חלב. השתמש במברשת מאפה כדי להבריש את תערובת הביצים על גבול המאפה. זה יעזור לאטום את המאפה.
מרכיבים שתצטרך
4
קפל ו crimp, להוסיף פתחי קיטור: מקפלים כל מאפה לתוך משולש, סוגר את המילוי, ואת הקצוות crimp עם מזלג.
5
מברשת את צמרות המאפים עם יותר של לשטוף את הביצה.
מרכיבים שתצטרך
6
חותכים 2 או 3 פתחי קיטור קטנים בחלק העליון של כל מחזור.
1
מניחים את המאפים בתנור ואופים ב 204° במשך 20 דקות, או עד נפוח וזהב.
2
Turnovers מגניב להתחמם לפני ההגשה.

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

ניתן לזווג תחלופה עם קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי NV Solera עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.