קושימומחה
מוכן ב1 ש, 50 דק.
מנות10
ציון בריאות12
מגזין

אלבונדיגאס פיקנטי

אלבונדיגאס פיקנטי
צריך מנה עיקרית ללא חלב? אלבונדיגאס חריף יכול להיות מתכון נהדר לנסות. מתאים ל-10 ומחירו 2 מנות.82 דולר למנה. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 21 גרם חלבון, 25 גרם שומן, ובסך הכל של 431 קלוריות. מתכון זה מכלמתכונים יש 131 אוהדים. אם יש לכם אבקת שום, רוטב עגבניות, עגבניות משומרות וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש במלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אפל מחזורי מתכון כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 1 שעה ו 50 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 69%. נסו אלבדיגאס (קציצות ברוטב עגבניות פיקנטי), סודאדו דה אלבדיגאס, ו מרק אלבונדיגאס (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב בקערה גדולה בקר טחון, ביצה, פירורי לחם, אורז, כמון, אבקת שום ומלח.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
פירורי לחםפירורי לחם
בשר טחוןבשר טחון
כמוןכמון
אורזאורז
מלחמלח
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מערבבים היטב.
3
הביאו מרק עוף לרתיחה על אש בינונית בקומקום גדול.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
4
יוצרים את תערובת הבקר לקציצות בגודל 1 אינץ', תוך שימוש בכ-1 1/2 כפות בשר לכל אחת. מנמיכים את האש מתחת למרק העוף לרתיחה ומשליכים את הקציצות למרק. מבשלים את הקציצות במרק למשך 20 דקות, עד שהקציצות מבושלות.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
כדורי בשרכדורי בשר
בקרבקר
בשרבשר
5
מערבבים פנימה את הגזר, הבצל, הסלרי, העגבניות הקצוצות המשומרות עם צ 'ילי ירוק, רוטב עגבניות, צ' ילי משומר, כוסברה, אבקת שום, אורגנו וכמון. מבשלים את המרק במשך שעה 1 לבשל את הירקות ולמזג את הטעמים.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות חתוכות לקוביות עם צ ' ילי ירוקעגבניות חתוכות לקוביות עם צ ' ילי ירוק
אבקת שוםאבקת שום
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
ירקירק
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
גזרגזר
אורגנואורגנו
סלריסלרי
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
כמוןכמון
בצלבצל
מרקמרק

ציוד

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק400 גרם טופו יציב, מועכים אותו400 גרם טופו יציב, מועכים אותו227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות עם פלפלים ירוקים צ'ילה (כגון ro*tel®)עגבניות חתוכות לקוביות עם פלפלים ירוקים צ'ילה (כגון ro*tel®)4גזר, פרוסגזר, פרוס4ביוןסלרי, פרוססלרי, פרוס10ריבס, קצוץ טרי או קפואמרקמרק2בצל צהוב בינוני, קצוץצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה1חבורהעלי כוסברה, קצוציםעלי כוסברה, קצוצים12 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם1(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה198אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'ילי ירוק קצוץ, סחוטצ'ילי ירוק קצוץ, סחוט907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד2(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון1כדור1/4 כוס צ'אטני בכל טעם (אני משתמש במנגו)1/4 כוס צ'אטני בכל טעם (אני משתמש במנגו)1largesבצל, קצוץבצל, קצוץ11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לבן לא מבושלאורז לבן לא מבושל