קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות12
מגזין

אמנון אפוי

אמנון אפוי
אמנון אפוי עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את רפרטואר המנות העיקריות שלך. מתאים ל-4 מנות. מנה אחת מכילה עד 24 גרם חלבון 54 גרם של שומן, וסך הכל 601 קלוריות. אם יש לכם מלח, פלפל טחון, אמנון פילה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני ופסקטריאני דיאט. . אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : אמנון אפוי שלם, אמנון אפוי, ו אמנון אפוי.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C). מעיל תחתון של צלחת אפייה בינונית עם כ 1/4 כוס שמן זית.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
בקערה קטנה, תערובת הנותרים שמן זית, רסק עגבניות, אבקת שום, אורגנו, מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
אבקת שוםאבקת שום
רסק עגבניותרסק עגבניות
שמן זיתשמן זית
אורגנואורגנו
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מסדרים פילה אמנון בתבנית אפייה מוכנה, צד העור למעלה. עם מרית, להפיץ את תערובת שמן זית רסק עגבניות על אמנון, עוטף את הרוב במרכזים של פילה. מסדרים בצל ופלפל ירוק פרוסות על וסביב הפילה.
מרכיבים שתצטרך
אמנוןאמנון
פלפל ירוקפלפל ירוק
רסק עגבניותרסק עגבניות
שמן זיתשמן זית
מורחיםמורחים
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מריתמרית
4
אופים בתנור שחומם מראש 15 דקות, עד דגים הוא flaked בקלות עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
הסר מהחום, מעל כל פילה עם 1 חמאת כף, ולהגדיר תנור כדי לצלות. צלייה 5 עד 7 דקות, עד חמאה מומסת וחום קלות.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר, יין מבעבע

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לטילפיה. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות זינד-Humbrecht Calcaire פינו גריס. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 46 דולר לבקבוק.
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
צבע צהוב/זהב בהיר, זוהר למדי. אפים קלויים מעושנים מעולים, אופייניים לענב זה על אבן גיר באלזס (אין אלון חדש ביינות שלנו, רק מגע מלא של ליס ארוך מאוד). כמה ניחוחות רדוקטיביים אור כי למעשה להתאים את הסגנון של פינו גרי יבש. החיך עשיר וקרמי, עם מרקם קטיפתי אך יבש לחלוטין. זה יין קל לשתות עכשיו כמו שאין משקל מיותר. הגימור יפה ועגול אבל יבש לחלוטין. תערובת הגיר המורכבת מביאה איזון חומצי גדול ומשקל מסוים. זה אמור להתפתח יפה מאוד בשנים הקרובות.