קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות2
ציון בריאות34
מגזין

אמנון אפוי W / רוטב פונדו וסרטן

אמנון אפוי W / רוטב פונדו וסרטן
צריך מנה עיקרית פסקטריאנית? רוטב אמנון אפוי W / פונדו וסרטן יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. המתכון הזה מכסה %36 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 73 גרם חלבון 18 גרם של שומן, וסך הכל 515 קלוריות. והוא יספק כ 2 מנות. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-5 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לך בשר סרטנים, אגוז מוסקט, חמאה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בחמאה הקלה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחמניות שיבולת שועל אור כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. נסו אמנון עם שרימפס שמנת ורוטב יין לבן סרטן, אמנון אפוי ברוטב קוקוס כוסברה, ו אמנון אפוי של הדסון עם רוטב שמיר (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר, יין מבעבע

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לטילפיה. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות את האספסוף פינו גריס. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -20 דולר לבקבוק.
אספסוף פינו גריס
אספסוף פינו גריס
ערפל של שעות הבוקר המאוחרות, ימים קרירים ללא הרף ורוחות אחר הצהריים מקפיאות מוסיפים ליין עדין אך טעים. לפינוט גרי יש צבע זהוב בהיר ואף מורכב בניחוח פירות, אשר מחייה קוטלי מנגו, תה יסמין, קינמון ומלון. אגוז קלוי קלוי חלק ודבש מאזנים את הפירות ונותנים מקום לגימור פריך וממושך מלא דשא ואפרסקים טריים.