קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות47
מגזין

אמנון מזוגג בדבש עם ירקות קלויים

אמנון מזוגג בדבש עם ירקות קלויים
אמנון מזוגג דבש עם ירקות קלויים נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian ומספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %41 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 689 קלוריות, 44 גרם חלבון ו 26 גרם שומן. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו פילה, דבש, מלח ופלפל, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. נסו ירקות שורש קלויים מזוגגים בדבש, אמנון מזוגגת דבש-ג'ינג'ר, ו אמנון קלוי וירקות (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר, יין מבעבע

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לטילפיה. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. Santi Sortesele פינו Grigio עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
Santi Sortesele Pinot Grigio
Santi Sortesele Pinot Grigio
גוון צהוב קש, מלווה באף ממוקד של אגס, משמש ופרחים לבנים. החיך הפירותי, עם התווים העליונים של פירות אבן, מראה בשלות ועגלגלות הנתמכים היטב על ידי חומציות אלגנטית ומתיקות, הבטחת גימור ארוך ומתמשך.